Medlem
· E
· 31 350 inlägg
Tänker du på elektriker? Biltema kan inte blåsa sina kunder, då kommer de inte tillbaka.
Köp inte skit, de har faktiskt verktyg med 10års garanti som ofta är användbara och prisvärda.Ä Äpplesnö skrev:
Tycker kvalitén varierar kraftigt. En del grejer är hyfsade medan andra är ren skit. Och ibland kan det under olika tidsperioder skilja på samma typ av vara (beroende på aktuell leverantör).
Älskar BILTEMA.
Den mest korkade tråd i år!
Får tillägga att i jobbet handlar jag mest på Flinks Järn i Bromma.
Flinks är bäst, men biltema är väldigt bra ekonomiskt när man handlar privat.
Den mest korkade tråd i år!
Får tillägga att i jobbet handlar jag mest på Flinks Järn i Bromma.
Flinks är bäst, men biltema är väldigt bra ekonomiskt när man handlar privat.
Jag har fått lära mig att första generation av en artikel kan vara riktigt bra.
Efter ett tag när de inser att produkten säljer bra så kan de göra vissa kostnadseffektiva åtgärder så som att välja tunnare plåt osv. Detta resulterar i oftast sämre kvalitét
Efter ett tag när de inser att produkten säljer bra så kan de göra vissa kostnadseffektiva åtgärder så som att välja tunnare plåt osv. Detta resulterar i oftast sämre kvalitét
Både Biltema och Jula har extremt varierande kvalité på sina produkter.
Det måste man ha i bakhuvudet då man handlar där.
tex Biltema's Spisbränsle att ha i spritkaminer är för priset löjligt bra. Medan tänger är sisådär o lämpar sig bäst till lätt sällan användning.
Det måste man ha i bakhuvudet då man handlar där.
tex Biltema's Spisbränsle att ha i spritkaminer är för priset löjligt bra. Medan tänger är sisådär o lämpar sig bäst till lätt sällan användning.