Kyrka med magnifik vinkällare

3k läst  26 svar

1. J
    Husägare Nivå 7
    Galet häftigt. Såg när det var med i Vem bor här? och blev impad redan då. 8 Mkr känns som ett riktigt fynd. Är ju mindre än vad många kataloghus kostar i Stockholm.
    Undrar om man kan flytta huset till Nacka?
    :D

• Laddar…
  2. arneri68
    Medlem · Nivå 8
    Är det masterbedroom uppe på loftet? Måste vara en fantastisk akustik när det tas ton i sängen.

3. J
    Medlem Nivå 4
    Minns det överväldigande intrycket från tv.
    Badrummet verkar lite märkligt placerat och jag skulle nog se till att utnyttja utrymmena lite mer.

4. Fulkemisten
    Husägare · Nivå 9
    Tidigare Baptistkyrka gör att jag starkt misstänker att vinkällaren under stora salen är den gamla döpelsebassängen.

5. J
    Medlem Nivå 4
    Du menar dopbassäng, va?

6. K
    Medlem Nivå 5
    Ingår gravplatserna i köpet?

7. L
    Medlem Nivå 1
    Hahaha, nä finns inga gravplatser på flera kilometer!

• Laddar…
  8. Fulkemisten
    Husägare · Nivå 9
    Va?

9. R
    Lösvirkesbyggare · Nivå 11
    Det var en konverterad kyrka med i det programmet men inte den i artikeln. Programmet som det länkas till ovan är det ju från västkusten och besöker fem tjejer. Huset (fd. kyrkan) ligger ju i Oxelösund som är på ostkusten. Så artikelhuset är inte med i programmet, såg programmet när det sändes och den kyrkan låg lite mer avsides och var inte lika fin som artikelkyrkan även om den kunde varit bättre utnyttjad.

10. Dan_Johansson
    Allvetare · Nivå 11
    Är du säker på att det inte var en tidigare säsong? Jag känner ju igen kåken, men hjärnan kan ju spela en ett spratt .. :)

11. richardtenggren
    Verktygstokig · Nivå 14
  12. Dan_Johansson
    Allvetare · Nivå 11
    • Laddar…

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: