2 870 läst ·
9 svar
3k läst
9 svar
Kylskåp, Cylinda. Lösa handtag... vad göra!?
Modell? Bild?
Medlem
· Västernorrland
· 11 695 inlägg
Har sett nå enstaka skåp där mutterstyckena faller bort om man tar bort dylika saker............Det är inte meningen utan byter man sida så vänder man på hela luckan, Handtagen rör man aldrig. Om det nu handlar om nå beg och handtagen togs bort för att underlätta transport alltså?
Ah! Ok! Ursäkta mig! Jag är otydlig!
Nej, nytt kyl/frys från fabriken med instruktioner och nya handtag och fyra skruvar i påse!
Jag har ju dessa saker hemma... ska kolla vilken modell det rör sig om.
Nej, nytt kyl/frys från fabriken med instruktioner och nya handtag och fyra skruvar i påse!
Jag har ju dessa saker hemma... ska kolla vilken modell det rör sig om.
Ha! Är det så illa!? Jag ska kolla med affären där jag köpte. Jag glömde även ta underlägget till kylskåpet när jag hämtade för två veckor sedan.
Jag har funderat på att trycka in lite spackel i dörren för att ha nåt att fästa skruven i, men tänkte jag skulle kolla med forumet och med affären först...
Det känns lite konstigt att fixa med fäste i ett nytt kylskåp! Ett gammalt och slitet är en sak, men ett nytt...!
Jag har funderat på att trycka in lite spackel i dörren för att ha nåt att fästa skruven i, men tänkte jag skulle kolla med forumet och med affären först...
Det känns lite konstigt att fixa med fäste i ett nytt kylskåp! Ett gammalt och slitet är en sak, men ett nytt...!
Det är därför det finns garantiC Civilpolisen skrev:Ha! Är det så illa!? Jag ska kolla med affären där jag köpte. Jag glömde även ta underlägget till kylskåpet när jag hämtade för två veckor sedan.
https://www.elon.se/cylinda-kf2166lfhf
Cylinda KF2166LFHF
Denna modellen är det. Det finns inget som tyder på att den skulle vara producerad i Turkiet... men det kan inte uteslutas för det står inte angivet någonstanns, vad jag har sett, var den är producerad!
Cylinda KF2166LFHF
Denna modellen är det. Det finns inget som tyder på att den skulle vara producerad i Turkiet... men det kan inte uteslutas för det står inte angivet någonstanns, vad jag har sett, var den är producerad!
Vestelfabriken i Turkiet det är deras instegsmodell så kanske de inte är så noga i tillverkningen då...C Civilpolisen skrev:
Elektronik (lampa), termostat och kompressor från PRC
Har du ens försökt skruva fast handtagen? Såvida det inte är fel på just ditt exemplar är det bara att skruva fast dem med de medföljande skruvarna så ska du se att handtagen sitter fast.C Civilpolisen skrev:
Klicka här för att svara