Kvm priset.

9k läst  2 svar

1. P
    Medlem Nivå 1
    Hej.

Har ett par funderingar.
    Har blivit till sagd per telefon att priset ligger runt 5000-7000 kr/kvm.

Då jag endast vill ha den färdiga stommen rest och inget annat, matrial till mellanväggar, innertak, golv, inne dörrar, foder,socklar, matrial till golvvärme etc anskaffar jag själv då jag vill ha en helt egen standard och själv klart pris på detta än det villa varm erbjuder undrar jag hur detta påverkar kvadrat meter priset.

Har ringt men det ter sig vara för få timmar per dygn.

Så vad jag skulle villja ha en pris uppfattning på är.

Stommen, inget mer än färdiga ytterväggar.
    Entreprnör handligar avsende huset vid namn Yxlan.

// Conny

2. P
    Medlem Nivå 1
    Och så undrar jag om ni använder gnu gips eller vindpap?

3. Hakan_Bjorkman
    Medlem Nivå 3
    Hej Conny!

Som du säkert läst på vår hemsida jobbar vi i mycket stor utsträckning med kundanpassade hus. Det innebär att vi tillsammans med dig kan utforma både planlösning och utformning efter dina önskemål. Utmaningen är förstås att kunna erbjuda detta både på ett enkelt sätt och till ett förmånligt pris.

För oss är detta möjligt genom att alla levererade hus har samma leveransomfattning och utförande, lika den leveransbeskrivning som finns redovisad på vår hemsida. Omfattande anpassningar i leveransomfattningen är tidskrävande för oss att administrera, samtidigt som risken för otydlighet/missförstånd blir större om vad som ska ingå eller inte levereras.

Naturligtvis vill vi i möjligaste mån anpassa leveransomfattningen, särskilt om ni själva vill ordna någon avgränsad del av leveransen, exempelvis trägolvet eller liknande.

Vi använder vindpapp.

Ring oss gärna så kan vi berätta mer!

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: