2 411 läst · 4 svar
2k läst
4 svar
Kvalitetsansvarig Jämtland/Östersund
Lyfter denna då jag har precis samma behov i samma region!TorOdd skrev:
TorOdd du kanske har något tips då det var ett tag sedan du postade detta?
Hej
Vi har precis byggt i Östersund. Hade Per Hansson på Månsson&Hansson som kvalitetsansvarig. Han har varit väldigt seriös och varit ute vid bygget flera gånger och jag har kunnat ha en kontinuerlig konatkt med han. När det var något under bygget som jag tyckte var lurt, kunde jag kolla med han och han kom även ut och tittade på det.
//Jimmy
Vi har precis byggt i Östersund. Hade Per Hansson på Månsson&Hansson som kvalitetsansvarig. Han har varit väldigt seriös och varit ute vid bygget flera gånger och jag har kunnat ha en kontinuerlig konatkt med han. När det var något under bygget som jag tyckte var lurt, kunde jag kolla med han och han kom även ut och tittade på det.
//Jimmy
Intressant namn...hade ju enl CV varit bygglovshandläggare, borde vara känd (eller ökänd...) på byggkontoret.
Blir troligen en kontakt med honom/firman för att pejla läget.
duvillno: har skickat ett PM till dig.
Blir troligen en kontakt med honom/firman för att pejla läget.
duvillno: har skickat ett PM till dig.
Jag var i kontakt med en man i Åre som jag tror var kvalitetsansvarig, annars så var han bara bollplank och kontrollant åt husägarna jag fick iaf intrycket av att han var mycket kunnig och nogrann, han var från Norge och gjorde mycket grunder. Han hade nog någon entreprenadfirma och utförde även sprängning, skulle tro att han är välkänd där.
Liknande trådar
-
Bygger uteplats i norr (Jämtland)
Altan & Uteplats -
KGK-Byggkompressor 10 hk- Östersund
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Kvalitetsansvarig Stockholm/ Nacka
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Östersund - Dyckertpistol 18g Batteri
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Utbilda sig till Kvalitetsansvarig istället för att anlita en.
Bygglov