Hej! Bor i hyreslägenhet och har haft katt, som tyvärr har klöst en del på väggarna. Så jag undrar om någon skulle kunna ge ett uppskattat pris på vad det skulle kosta för ett företag att fixa det? Jag förstår att det är som att fråga hur långt ett snöre är, men om du har måleriföretag får du gärna skriva vad du hade satt för pris för att fixa det. Lägenheten är 66 kvm, och har vävtapet. Förutom bilderna nedan så är det lite klös här och där.
Tänkte att jag frågar här först innan jag får en chock av kostnaden från hyresvärden 😅 tack på förhand!

• Vägg med grå vävtapet som har blivit skadad av klösmärken. På bilden syns även en vit bordslampa på ett vitt bord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vägg med gröngrå vävtapet som har skadats av klösmärken, och en vit lampskärm bredvid.
    Skapa konto
  • Vägg med synliga skador och trasig vävtapet, delvis bortslitet material visar underliggande yta, troligtvis orsakade av kattklösningar.
    Skapa konto
  • Skadad vägg med avskalad färg och synliga märken, troligen orsakade av kattklor.
    Skapa konto
  • Skadad väggtäckt tapet i en hyreslägenhet, troligtvis orsakad av kattklor, med flagnande yta vid en vit hylla och golvsockel.
    Skapa konto
  • Skadad vägg med avskalad färg och synligt material från kattklösmärken, belägen i en hyreslägenhet.
    Skapa konto
  • Vägg med vävtapet och synliga klösmärken samt skador, delvis avskalad, i ett hörn av ett rum med en ljus golvlampa i närheten.
    Skapa konto
  • Skadad vägg med avskalad vit tapet och underliggande material synligt, orsakat av kattens klösande.
    Skapa konto
Ser ut som strukturtapet. Skulle säga att du får tapetsera om hela lägenheten. Vågar inte gissa på pris….

Larsa Larsa skrev:
Ser ut som strukturtapet.
Rena himmelriket för en kisse ... ❤️

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.