Redaktionen #1 På konsumentens sida · 3 250 inlägg 20 okt 2020 16:40 Redaktionen På konsumentens sida 3 250 inlägg 20 okt 2020 16:40 #1 När du köper en tomt kan en hel del kostnader tillkomma utöver köpeskillingen, i form av anslutningsavgifter och diverse tillstånd. Här har du listan. Du kan läsa artikeln här: Kostnaderna i samband med tomtköp
När du köper en tomt kan en hel del kostnader tillkomma utöver köpeskillingen, i form av anslutningsavgifter och diverse tillstånd. Här har du listan. Du kan läsa artikeln här: Kostnaderna i samband med tomtköp
L LolloErik #2 Medlem · 4 inlägg 20 apr 2022 10:33 LolloErik Medlem 4 inlägg 20 apr 2022 10:33 #2 Redaktionen skrev: När du köper en tomt kan en hel del kostnader tillkomma utöver köpeskillingen, i form av anslutningsavgifter och diverse tillstånd. Här har du listan. Du kan läsa artikeln här: Kostnaderna i samband med tomtköp Hej! Jag är ny på detta forum. Kan jag spara inlägg som jag är intresserad av och i så fall hur gör jag då?
Redaktionen skrev: När du köper en tomt kan en hel del kostnader tillkomma utöver köpeskillingen, i form av anslutningsavgifter och diverse tillstånd. Här har du listan. Du kan läsa artikeln här: Kostnaderna i samband med tomtköp Hej! Jag är ny på detta forum. Kan jag spara inlägg som jag är intresserad av och i så fall hur gör jag då?