Hej!
Jag bor i bostadsrätt och vad jag tror är lite svartmögel har börjat växa fram i ett hörn av badrumstaket.
Det ser dock lite mysko ut, nästan som om tidigare ägare försökt måla över det, för det är lite färg på fogarna.
Det ser ut som om möglet lagt sig under delar av fogen.
Min fråga är bör jag ta dit besiktning samt bygg eller ser det ut som något jag kan fixa själv?
Ny badrumsfläkt kommer snart upp.
Tack för hjälpen!
Jag bor i bostadsrätt och vad jag tror är lite svartmögel har börjat växa fram i ett hörn av badrumstaket.
Det ser dock lite mysko ut, nästan som om tidigare ägare försökt måla över det, för det är lite färg på fogarna.
Det ser ut som om möglet lagt sig under delar av fogen.
Min fråga är bör jag ta dit besiktning samt bygg eller ser det ut som något jag kan fixa själv?
Ny badrumsfläkt kommer snart upp.
Tack för hjälpen!
Produkter som diskuteras: "badrumsfläkt"

Badrumsfläktar
Bra ventilation behövs i badrum och våtrum för att slippa fuktskador, mögel och kallras. Badrumsfläktar drar effektivt ut den fuktiga och förbrukade luften ur ditt hem och håller husets våtutrymmen friska och fräscha.
Läs mer
Jag har tvättat bort med diskmedel och lite ättika. Detta är det som blivit kvar. Så det var lite mer beläggning tidigare men inte mycket, skulle tagit bild då också såklart, Ser ju inte helfräscht ut om man säger så.Jonatan79 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden