2 239 läst · 16 svar
2k läst
16 svar
Konkurserna ökar i byggbranschen
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 430 inlägg
Kraftig ökning av antalet konkurser, och flera branscher som berörs.
Du kan läsa artikeln här: Konkurserna ökar i byggbranschen
Du kan läsa artikeln här: Konkurserna ökar i byggbranschen
Var har du fått det ifrån?
Trams!!
Att diskutera och ifrågasätta mindre nogräknade hantverkare innebär inte att hata.
Jodå ni är glada. Ni hatar ALLA hantverkare, det är ju själva idén bakom detta forum .
Om du nu verkligen tror på det, varför är du aktiv här då? Självplågare? Du verkar ju ha misslyckats kapitalt med att omvända någon.
Tror på ? Har du inte läst alla trådar?
Det är ren fakta
Det är ren fakta
Jag är rätt aktiv här och jag hatar ingen hantverkare, de jag har träffat har varit trevliga personer som det inte finns någon anledning att hata. Så du har fel.
Om du tittar på första sidan av detta forum så har dem var att skriva så här
Citatet
Tyvärr har du råkat ut för en firma som använder listpriser för att lura sina kunder.
Fairlane
Det säger väl allt man behöver veta, och ihop med alla dessa hundratals trådar och , ja, miljontals inlägg där man sågar hantverkare och hoppas dem går i konkurs nu i Corona tider så tacksamma, flitiga polacker kan ta över, så är det REN fakta att forumet i stort hatar hantverkare. Men just du kanske är ett undantag
Citatet
Tyvärr har du råkat ut för en firma som använder listpriser för att lura sina kunder.
Fairlane
Det säger väl allt man behöver veta, och ihop med alla dessa hundratals trådar och , ja, miljontals inlägg där man sågar hantverkare och hoppas dem går i konkurs nu i Corona tider så tacksamma, flitiga polacker kan ta över, så är det REN fakta att forumet i stort hatar hantverkare. Men just du kanske är ett undantag
Bara för att man anser att en del firmor debiterar på ett felaktigt sätt så betyder det vare sig att man anser att alla firmor gör det eller att man hatar alla som jobbar på just de firmorna.Om du tittar på första sidan av detta forum så har dem var att skriva så här
Citatet
Fairlane
Det säger väl allt man behöver veta, och ihop med alla dessa hundratals trådar och , ja, miljontals inlägg där man sågar hantverkare och hoppas dem går i konkurs nu i Corona tider så tacksamma, flitiga polacker kan ta över, så är det REN fakta att forumet i stort hatar hantverkare. Men just du kanske är ett undantag![]()
kashieda
Besserwisser
- Örebro län
- Medlem aug 2011
- 2 786 inlägg
- 6 704 gillningar
- 569 bilder och filmer
Om du jobbar lika bra som du läser här, ja, då är nog risken stor att det går sådär för ditt arbete.
Det räcker med att läsa den kränkande tråden, bedömma entreprenörer efter hur de kör , eller vad den heter.
kashieda
Besserwisser
- Örebro län
- Medlem aug 2011
- 2 786 inlägg
- 6 704 gillningar
- 569 bilder och filmer
Nu väntar jag bara på bilder över utfört arbete så att du fullständigt har visat hur rätt jag hade.
Den som väl startades av en hantverkare?
Vad spelar det för roll vem som startar den ?
Du ser väl inställningen
Vad vill du se ?