Ska det verkligen se ut så här?:crysmile:
Vaknade av att jfb löst ut.
Gick ut i förrådet.
Fick slå mig fram i dimman och lukten.
En Meec-kompressor som ändå hållt i 13-14 år.
Jag är nöjd.

Genomskuren syn av motor med fläkt, rostig, delvis demonterad, teknisk utrustning, träbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gamla elektriska komponenter, rostiga metallband, isolatorer, kablar, möjlig kraftöverföringsutrustning, förfall, industrilämningar.
Skapa konto
Bild på skadad bromsok med synlig kolvsprickning, rost och slitna bromsklossar, behöver reparation eller utbyte.
Skapa konto

Vet inte om jag är anal, men jag låter aldrig kompressorn stå på när jag inte aktivt använder den, det räcker ju med en liten läcka för att den ska gå onödigt mycket... Tydligen kan de spontanantända också, så det kanske är bra av fler anledningar..

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
MultiMan
Ingen jag känner låter kompressorn stå på när den använts färdigt. Alla verkstäder jag varit på stänger också av kompressorn efter arbetsdagens slut. Som sagt kan det bli läckor så att den går oavbrutet, eller något annat fel.

Så det är rådet, stäng av efter användning.

Ja, det rekommenderas ju att motionera jordfelsbrytaren ett par gånger per år, verkar vara lite olika mellan tillverkarna, 1-2 gånger. Jag brukar passa på vid tidsomställningen, dock nyttjade jag barnarbetare och testknappen idag...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.