Hej! Någon som vet var man kan kolla på släpvagnar i Örebro ? Hittar bara att man kan beställa online men jag vill se dom innan man köper.
Sen undrar jag om någon har nått tips på nån bra släpvagn ? Kollat på dom på Bauhaus men har läst lite blandade recensioner där.
Vi behöver en mindre för mest trädgårdsavfall och sånt . Men även så vi kan handla virke och grus om de skulle behövas ( inga jätte mängder)
Sen undrar jag om någon har nått tips på nån bra släpvagn ? Kollat på dom på Bauhaus men har läst lite blandade recensioner där.
Vi behöver en mindre för mest trädgårdsavfall och sånt . Men även så vi kan handla virke och grus om de skulle behövas ( inga jätte mängder)
Sm-släpet i Karlskoga är inte så långt.Köpte min kärra där och är helnöjd.A Anderzzon90 skrev:Hej! Någon som vet var man kan kolla på släpvagnar i Örebro ? Hittar bara att man kan beställa online men jag vill se dom innan man köper.
Och det ska vara ett släp som är helsvetsat och varmhelgalvat. Inte dom där små som liknar en ( som jag kallar dom ) handväska. även som att bredden stämmer med bilen. Där bilen går igenom ska även släpet gå i genom. Sen det med en del, dom är bultade i kostrukltionen, bara skit.
Om du ska köra grus eller liknande tunga grejor föreslår jag ett bromsat släp om du har ekonomisk möjlighetA Anderzzon90 skrev:
Klicka här för att svara