H _hemmasnickaren #1 Hobbysnickare · Jämtlands län · 154 inlägg 8 aug 2021 23:06 _hemmasnickaren Hobbysnickare Jämtlands län 154 inlägg 8 aug 2021 23:06 #1 Någon som kan tipsa om en bra och prisvärd tigersåg . Behöver köpa en en ny ska riva ett gammalt undertak av takspån på mitt gamla hus. #tigersåg
Någon som kan tipsa om en bra och prisvärd tigersåg . Behöver köpa en en ny ska riva ett gammalt undertak av takspån på mitt gamla hus.
nanowire #2 Hobbysnickare · Södermanland · 5 374 inlägg 9 aug 2021 07:49 nanowire Hobbysnickare Södermanland 5 374 inlägg 9 aug 2021 07:49 #2 H _hemmasnickaren skrev: Någon som kan tipsa om en bra och prisvärd tigersåg . Behöver köpa en en ny ska riva ett gammalt undertak av takspån på mitt gamla hus. Mest prisvärd är nog det märke du redan har batterier till. Bäst är nog Hikoki CR36DA, att den inte har sladd märks inte på prestandan.
H _hemmasnickaren skrev: Någon som kan tipsa om en bra och prisvärd tigersåg . Behöver köpa en en ny ska riva ett gammalt undertak av takspån på mitt gamla hus. Mest prisvärd är nog det märke du redan har batterier till. Bäst är nog Hikoki CR36DA, att den inte har sladd märks inte på prestandan.