Byggahus.se

Köksplanering, HJÄLP!!

1. F
    Medlem · 29 inlägg
    Nu är det äntligen dags att göra något åt köket!
    Men vi behöver hjälp om hur vi ska placera skåp och hyllor (annars blir det väl likadant som vi har idag och det är ganska trist och det går säkert att få det bättre även ur praktisk synvinkel)

Vi vill gärna ha förslag och idéer!

Förhoppningsvis fungerar det att ta bort den gamla skorstenen som gör det hela svårplacerat.. Men som det är nu finns den där, så kom gärna med idéer både med och utan den..
    (fönstret till höger på bilden är riktat mot norr)

Hoppas att nån kan hjälpa oss! :)

2. M
    Medlem · 3 inlägg
    Jag hade samma problem för ett tag sen och efter en tid hos olika köksleverantörer hamnade vi på Noblessa kök, där jag upplevde att man fick det bästa mottagandet, men vad jag skulle komma till var att vi bokade ett gratis ritningsmöte (fick tid redan samma vecka) och till mötet hade vi bara med oss ritningar + att jag alltid velat ha ett vitt kök så lucka var inte så svårt att välja. Tjejen i butiken hade jättemånga bra ideer och denna vecka ska vi tillbaka för att göra beställningen :)

Men ring till en Noblessa butik, eller om du har vägarna förbi någon närliggande, så kan jag varm rekomendera att gå in o ta en titt.