Byggahus.se
En av mina hade varit o hämtat min dåvarande killes kallingar som låg i tvättmaskinen o dragit in dom i kattlådan samt krattat sand över..... ;D

Ja dessa (O)djur både förgyller livet och ställer till problem.Vi har för tillfället tygsoffor, 2 stycken och lika många katter.Kisse den äldre har levt ungefär sen Dackes tid och går inte att lära nåt.Hon stänger av öronen och klöser så mycket hon minsann vill på mattes ett år gamla dyra tygsoffor.Det sliter verkligen i hjärtat att höra det och att se trådarna som börjar sticka ut.Kan man stämma katten tro? ;)Huliganen den yngre bryr sig inte så mycket om soffor.Han ser de mest som roliga språngbrädor när han drar fram på ställ i vardagsrummet.Han gillar liksom tidigare trådskrivare oxå plast.Och toarullar,och disksvampar och disktrasor.Man kan hitta mycket roligt under sängen hemma hos oss.P-skivor och gamla räkningar.Jag vet faktiskt inte hur man skyddar sina soffor mot deras klor.tro mig,visste jag det så skulle jag inte tveka att köpa de nya asfina skinnsofforna i såg i helgen på Mio..men när man inte vet hur de kommer se ut efter ett år så tvekar man.=) Försäljaren där var för övrigt mycket trevlig..Han sa att kattägare är soff försäljarens bästa vän..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.