Som tidigare förutspåtts så har kineserna gått för högtryck dom senaste 6 månaderna och idag finns det över 500 Robotklipparannonser på Alibaba.
http://www.alibaba.com/products/F0/...------------------50--------20662-365977.html

jag hoppas att dom inte kommer in okontrollerat utan ett servicenät bakom. Det var ju en av anledningarna att föra årets succé Kines, Landroid, lyckades så bra.

Tittar man på prisbilden så kan dom hamna under 5000kr i butik för mindre (map klippyta) klippare och under 10k för dom större.

Det blir nog ett hektiskt år för HVA att fara jorden runt o stämma ÅF, Importörer och fabriker:wow:

Har en ny Kina modell att prova tian chen s510 ska bli trevligt att prova står hemma och väntar på att snön ska försvinna någon annan som provat den testade l2900 innan vintern med dom nya kretskorten funkar den kanon

Någon som provat den nya s510?:thumbup:

grymmeoffe skrev:
Någon som vet något om denna [länk]
riktigt nyfiken på programmerings möjligheter?
Var det inte den jeppen vi inte skulle gynna enligt moderatorn? "Jag tar ingen vinst ..." han är ju en ängel också :eek:

om du syftar på den användare som blev bannad i s510-tråden så jobbar han på hestraoutlet. Ingen koppling så vitt jag vet till imover.se.

wiad skrev:
om du syftar på den användare som blev bannad i s510-tråden så jobbar han på hestraoutlet. Ingen koppling så vitt jag vet till imover.se.
Ja, det stämmer nog men man blir ju lite misstänksam mot en som verkar jobba ideellt :rolleyes:

MBygga skrev:
Ja, det stämmer nog men man blir ju lite misstänksam mot en som verkar jobba ideellt :rolleyes:
Kan nog som sagt räkna med att få betala skatt o tull för den

Men min fråga gäller klipparen iote tjomen som säljer dom
och visst var det fånigt att göra reklam för sitt eget företag men om jag inte minns fel
så var det väll någon mindre opartisk människa från hq som gjorde liknande nch hq verkar
ni slösa pengar på det är väll ändå maskinen och service som räknas…
men för att återgå till min fråga någon som vet något om programmerings möjligheterna?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.