3 921 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
Kan någon rekomendera en besiktningsman för äldre hus i Roslagen/Norrtäljetrakten?
Hej!
Har köpt sekelskifteshus i Roslagen, nu behöver vi en bra besiktningsman som förstår sig på äldre hus.
Finns det några rekommendationer som ni kan dela med er av?
Det jag tycker är allra svårast att bedöma är grunden: fukt, mögel och skadeinsekter.
Alla tips mottages tacksamt.
Mvh,
Jakob
Har köpt sekelskifteshus i Roslagen, nu behöver vi en bra besiktningsman som förstår sig på äldre hus.
Finns det några rekommendationer som ni kan dela med er av?
Det jag tycker är allra svårast att bedöma är grunden: fukt, mögel och skadeinsekter.
Alla tips mottages tacksamt.
Mvh,
Jakob
Hittade du en besiktningsman du var nöjd med? Jag är i samma situation och letar besiktningsman.
Med vänlig hälsning Annette
Med vänlig hälsning Annette
Hej,
Vi anlitade Kenny Bolling som mäklaren rekomenderade, han gjorde sitt jobb bra så vitt jag kan bedömma. Inga överaskningar har dykt upp än i alla fall
Lycka till,
Mvh,
Jakob
Vi anlitade Kenny Bolling som mäklaren rekomenderade, han gjorde sitt jobb bra så vitt jag kan bedömma. Inga överaskningar har dykt upp än i alla fall
Lycka till,
Mvh,
Jakob
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hej, är det någon som har erfarenhet / kan rekomendera Woods Klädtork till torkrum i Brf med 24 lgh (36 pers) LD 40 PRO ? Mvh Mr LED
Värme allmänt -
Någon som kan rekommendera bra advokat/firma för problem med entreprenör och besiktningsman?
Juridik -
Besiktningsman i Malmö? Någon som sitter inne med tips?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Är det någon fördel att ha samma besiktningsman även på tvåårsbesiktningen?
Juridik -
Någon som har erfarenhat av Lars Derk som Besiktningsman?
Köpa & Sälja hus