Hej
Jag har redan en takbelysning som som är kopplad till Plejd enligt bilden. Nu vill jag installera spots som ska kunna styras med den andra knappen på väggenheten (se andra bilden).
Kan jag koppla spotsen till samma Plejd DIM-01 på något sätt så att ljuskällorna kan styras individuellt med knapp 1 och 2 på väggenheten?

• Installation av Plejd smart dimmer i öppen vägguttag med kablar och handverktyg synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Batterifack öppet, två CR2032 knappcellsbatterier, testknapp, skruv, inomhus, vit plast, elektronisk enhet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder

Bästa svaret

Zamirian Zamirian skrev:
Hej
Jag har redan en takbelysning som som är kopplad till Plejd enligt bilden. Nu vill jag installera spots som ska kunna styras med den andra knappen på väggenheten (se andra bilden).
Kan jag koppla spotsen till samma Plejd DIM-01 på något sätt så att ljuskällorna kan styras individuellt med knapp 1 och 2 på väggenheten?
Om de ska kunna styras separat då behöver du en DIM-02.

T Tompafix skrev:
Om de ska kunna styras separat då behöver du en DIM-02.
Tack Tompa! Det svarade på min fråga. Synd bara att jag inte kan använda enheten som jag redan har.

Zamirian Zamirian skrev:
Tack Tompa! Det svarade på min fråga. Synd bara att jag inte kan använda enheten som jag redan har.
Du kanske kan sätta den i ett annat rum

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.