Dörrkarmen var förut väldigt bred men när jag bytte ut dörren blev den mycket mindre. Du ska det på vinylklickgolv här. Tanken är att lägga ett lager masonit under klickgolvet och nu behöver jag fylla ut tomrummet innan jag lägger golvet men med vad?
Min första tanke var vanlig betong men jag vill få det fixat på högst någon timme så tar betongen för länge att torka, lägger jag masonit på blöt betong så kan det i sig ge problem. Då kom jag på att jag kan kanske använda vanlig fogskum, vad tror ni om det? Är det för klent? Det ska både masonit och ett klickgolv på det.
Sand?
Omgivningen är för övrigt snustorr
Min första tanke var vanlig betong men jag vill få det fixat på högst någon timme så tar betongen för länge att torka, lägger jag masonit på blöt betong så kan det i sig ge problem. Då kom jag på att jag kan kanske använda vanlig fogskum, vad tror ni om det? Är det för klent? Det ska både masonit och ett klickgolv på det.
Sand?
Omgivningen är för övrigt snustorr
Gipsbruk?
Intresant, ska kolla mer på det. De har det på byggmax för 200kr, intressant! Har aldrig använt det tidigare, spännande.Appendix skrev:
Låter perfekt!
Har ingen av de butikerna i stan, hmm, får kicka på Beijer, stört tjans där. Tack!T tank77 skrev:
Liknande trådar
-
Jämna till stenläggning på uppfart med padda?
Grund & Markarbeten -
Vad har orsakat detta till Tujan/Thuja? Vad gör jag för att skydda?
Häckar, Buskar & Träd -
Vad är detta för isolering och vad byter man till?
Fasad -
Hur koppla till detta takuttag?
El -
Hur jämnar jag till detta inför Vinyl klickgolv?
Golv