Byggahus.se

KA till bygge Hörby

1. S
    Medlem Nivå 1
    Vi som många andra letar KA. Är det någon som vet något om Alf Svensson, Stolpahuset AB i Hörby eller Gert Lindahl i Lund??
    Har ni tips på andra KA som är är bra och med i KARF eller SBR.

Jag har sökt en del i forumet, men den som jag hittar i KARF/SBR har inga bra omdömen och de som fått bra omdömen är inte med i någon av KARF's eller SBR's listor.

2. B
    Medlem Nivå 2
    Hej!

Ren tillfällighet jag läste detta, då jag reagerade på att det stod Hörby när jag scrollade ner :)

Nja, jag kan dock kolla med några jag känner. Återkommer med svar.

Men jag vet att det finns en som heter Leif Sahlin, som kommer från Ludvigsborg, som ska
    vara kvalitetsansvarig, men mer än så vet jag inte. Kolla i Eniro efter honom.

mvh
    Benny Olsson
    (Hörby)

3. S
    Medlem Nivå 1
    Tack!
    Hyggligt av dig. Det känns som en hel djungel att bygga nytt. Men kul man har lärt sig en del under tiden man har haft i hus, men nybygge kräver lite andra kunskaper.
    Vad sägs om Leif Sahlin?? Känner du någon som anlitat honom.

4. X
    Medlem Nivå 1
    Hejsan!
    Vi håller på med en utbyggnad i Lund, och anlitar Leif Sahlin som KA. Har bara goda referenser ifrån honom. Och vi tycker att han varit riktigt bra att ha med i diskutionerna med kommunen. Bra koll , stor erfarenhet. Så enbart gott att säga om honom!

Mvh

5. S
    Medlem · Nivå 5
    leif var just det första namnet jag fick upp i mitt huvud. vi anlitade han till en husbesiktning förra året och har inget ont att säga om han billig och BRA. Sa även vad han personligen tyckte om huset vilket dom inte gör på dom stora firmorna.
    sabi heter hans firma. har nummret till han om du vill ha det.

6. S
    Medlem Nivå 1
    Ja, tack. Jag tar gärna numret till honom.

7. Mangan
    Medlem Nivå 5
    Har anlitat Ulf Rindesparr som KA för min tillbyggnad i HBG och är mycket nöjd. Rekommenderas varmt.