Byggahus.se

Jula LED lysrörsarmatur

1. S
    Medlem Nivå 7
    Uttag kan man inte få för mycket av. Jag funderar på att sätta upp fyrdubbla då man av någon anledning alltid behöver flera på samma ställe. Ska man svetsa så behövs ett för svetsen ett för vinkelslipen och ett för någon extra lampa o.s.v. Och så slipper man ju skarvsladdar. I dubbelgarage som jag har skulle man helst ha ett grenuttag som hänger ner i mitten också.

/Mats

• Laddar…
  2. P
    Bannad Nivå 7
    Lite min tanke att bättre många uttag än skitiga skarvsladdar

3. S
    Medlem Nivå 7
    Som man fastnar och snubbar på...

• Laddar…
  4. Johannes Carlsson
    Allvetare · Nivå 17
    Var frågan till mig så är jag nöjd, har bara en på 56m2 nu men det kommer fler efter jag målat. Jämnt och fint ljus från hela kåpan och lyser bra :)

5. Q
    Medlem Nivå 3
    Nu har jag beställt några stycken därifrån av olika modeller, mycket bra priser, får se om det blir så bra som jag hoppas.

Det gick inte att betala med kort, vilket är lite av en varningssignal, men jag gjorde en utlandsbetalning via Revolut i Euro så får jag se om det funkar. Det verkar som det är lång leveranstid på det, men jag har inte så bråttom. Jag ska försöka att komma ihåg att posta lite omdömen och bilder när/om jag får grejerna.

6. Q
    Medlem Nivå 3
    Nä, det var nog lite för bra för att vara sant. Min betalning studsade och de svarar inte på mejl. Om det varit seriöst så verkar det vara nedstängt nu.

7. H
    Medlem · Nivå 8
    Jag har inte beställt men test-mejlade några frågor om frakt och fick svar efter efter ungefär en arbetsdag.

8. S
    Medlem Nivå 7