Byggahus.se

Jordugglan!

1. B
    Medlem Nivå 1
    Vi är ett par som håller på och bygger ett jordugglan i Värmland. Än så länge är vi helnöjda med våra byggare. För tillfället så ser vi hur grunden växer fram.

Vi har dock aldrig varit inne i något jorduggland och letar med ljus och lykta efter jordugglan hemsidor just för att få tips och idéer och sedan få ett bättre grepp om hur huset ser ut invändigt.

Så ni som har jordugglan hemsidor, lägg gärna in era adresser hit eller om ni har bilder att dela med er av så kan ni maila dem till fraggel1977@hotmail.com

A & H :)

2. M
    Medlem Nivå 6

Re: Jordugglan!

Kolla min... ;)

3. H
    Medlem Nivå 2

Så fort vi fått tillbaka vårt bredband så kan ni kolla på vår sida http://jordugglan.mine.nu.
    Slutbesiktning idag, sen tas det fler bilder.

4. J
    Medlem Nivå 1

Hej!

Vad blir det för pris på ert hus Jordugglan 121 (det är väl nya namnet?) inkl. förlängt vardagsrum? Hur mycket kostar övriga tillval ni gjort?

Hur upplevde ni utrustningsstandarden på det hus ni varit på visning i? När jag läser i katalogen förefaller det som om den är mycket god, dvs man kan få ett hyfsat hus utan allt för många dyra tillval.

Ska ni ha carport eller garage & vad får ni betala för det?

Ha en bra dag! :)

5. A
    Medlem Nivå 4

Vad blir det för pris på ert hus Jordugglan 121 (det är väl nya namnet?) inkl. förlängt vardagsrum? Hur mycket kostar övriga tillval ni gjort?

[/quote]

Vi ska bygga Prälugglan och får betala 42000:- för förlängningen av vardagsrummet, det var det dyraste tillvalet. Centraldammsugare 14000:-, garage 130000:-
    Vi gör bara de tillval man måste göra när huset byggs, resten får vi göra själv sen har vi tänkt

6. M
    Medlem Nivå 6

Hej!

Hur upplevde ni utrustningsstandarden på det hus ni varit på visning i? När jag läser i katalogen förefaller det som om den är mycket god, dvs man kan få ett hyfsat hus utan allt för många dyra tillval.

Ska ni ha carport eller garage & vad får ni betala för det?

Ha en bra dag! :)
    [/quote]

Kolla lite noggrannare på min hemsida så ser du ALLA priser på både tilval å garage ;)

7. J
    Medlem Nivå 1

Kanon!

Tack så mycket! :)

Fick dock inget svar på hur du upplevde standarden, men jag förmodar att intrycket var mycket gott eftersom du slog till ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!