1 038 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Jobbansökan.
Någon som vet om man kan lägga in en egen annons om man skulle vilja byta jobb?Istället för att söka jobb på platsbanken istället skapa en egen annos för arbetsgivare.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 375 inlägg
Om jag inte är helt ute och cyklar är du någon form av rörmokare?
Vet inte hur aktuellt LinkedIn är i den branschen ( LinkedIn kan väl liknas med ett "professionellt facebook"), men jag som ingenjör använder mest LI som ett exponerat CV och blir rätt ofta kontaktad av rekryterare där.
Annars är det nog att höra sig för bland potentiella arbetsgivare om de söker folk
Vet inte hur aktuellt LinkedIn är i den branschen ( LinkedIn kan väl liknas med ett "professionellt facebook"), men jag som ingenjör använder mest LI som ett exponerat CV och blir rätt ofta kontaktad av rekryterare där.
Annars är det nog att höra sig för bland potentiella arbetsgivare om de söker folk
Tack Ska kolla lite.13th Marine skrev:
Om jag inte är helt ute och cyklar är du någon form av rörmokare?
Annars är det nog att höra sig för bland potentiella arbetsgivare om de söker folk![]()
Klicka här för att svara