Montageanvisning för LK Fördelarshunt VS2 med bilder, tekniska specifikationer, och tillbehörsinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har denna fördelarshunt och kan inte välja något av programmen för konstant tryckreglering. Enligt bilderna skall första dioden vara släckt och andra lysa grönt men det programmet kommer aldrig upp som val när jag klickar igenom programmen. Det närmaste jag kommer är att första dioden lyser grönt och gult på följande.
Någon som har koll på om instruktionerna inte stämmer eller hur man kommer åt programmen enligt bilderna? Skärmdump av hemsida, visar tabell över inställningsalternativ för en pump, text på svenska, markering i blått.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Finns det bara 1 knapp på själva pumpen (?),
universalmetoden brukar då vara att hålla knapp intryckt några sekunder för att komma vidare till serviceinställningar.

Men jag kan inte LK alls, så ta min killgissning för vad det är (y)

I InsidersUnited skrev:
Finns det bara 1 knapp på själva pumpen (?),
universalmetoden brukar då vara att hålla knapp intryckt några sekunder för att komma vidare till serviceinställningar.

Men jag kan inte LK alls, så ta min killgissning för vad det är (y)
jo det är jag med på men problemet är att det inte finns något program som ser ut som bilderna visar. Jag kan välja mellan alla program men inget där första dioden är släckt.
Börjar dock ana att bilderna är missvisande och att konstant kurva fortf skall vara med första lampan grön.

• Gilla
InsidersUnited
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.