Byggahus.se
Mikael_L Mikael_L skrev:
Vilken tur att den har 8 uttagsbrunnar, ty då klarar jag mig endast två under skrivbordet, och klarar mig med en investering på ca 40.000 kr för att få (säker) ström till mina datorer och mobilladdare.
Det är väl ungefär samma kostnad som att låta en elektriker sätta upp 8 uttag köpta på Ahlsell.

• Ledsen
  • Gilla
djac och 1 till
  • Laddar…
D
Glada dagar! Jag vet inte om ni upptäckt det men Åskväder är tillbaks, finns iaf på Ikea i Malmö.

• Gilla
Fario och 2 till
  • Laddar…
MultiMan
Äntligen!

• Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Inga spår på websidan än, men det kommer väl!

56 år gammal. Räknar mig som hyfsat allmänbildad.

Och idag lärde jag mig ett nytt ord, "väggvårta". Man tackar.

• Haha
MultiMan
  • Laddar…
D djac skrev:
Glada dagar! Jag vet inte om ni upptäckt det men Åskväder är tillbaks, finns iaf på Ikea i Malmö.
Då kommer folk börja dö snart då...

J jonko skrev:
Då kommer folk börja dö snart då...
Kom igen nu."Vi" har ju hela tiden pratat om hur många fler som dör. :surprised:

T Troberg skrev:
Nej, det sade jag aldrig. Att IKEA är ett företag startat av en bekräftad nazist är en bonus, men det var inte motivet till att jag anmälde produkten. Mitt mål var hela tiden att få en potentiellt farlig produkt testad innan fler dör.

När man jobbar i Malmö kan man passa på på väg hem.

Försäljningshylla i butik fylld med ASKVÄDER elprodukter, priset 199:-, med nyhetsskylt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
MaxPo och 3 till
  • Laddar…
En snabb överslagsräkning visar att ca 200 pers kommer att dö snart.

• Gilla
  • Haha
  • Wow
El-Löken66 och 2 till
  • Laddar…
Skärmdump från en nyhetsartikel med rubriken "Fem döda, hundra skadade i åskväder".

Jag är besviken på att våra medier verkar med på tåget och mörkar om detta totalt.
I grannlandet säger man dock som det är!

• Haha
  • Gilla
AndersOhrt och 5 till
  • Laddar…
T Troberg skrev:
Mitt mål var hela tiden att få en potentiellt farlig produkt testad innan fler dör.
Hur många har hittills dött av Ikeas Åskväder? Det borde ju vara minst en eftersom du vill få Åskväder testad "innan fler dör."

• Gilla
  • Haha
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
D
Keiller Keiller skrev:
Hur många har hittills dött av Ikeas Åskväder? Det borde ju vara minst en eftersom du vill få Åskväder testad "innan fler dör."
Kan Ikeas Åskväder förhindra det, folk dör ju som flugor?

• Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Som jag förstår det -och nu säger jag sådant man inte får säga- men skall inte alla tycka det är miljöpartiets fel?

D djac skrev:
Kan Ikeas Åskväder förhindra det, folk dör ju som flugor?
Livet har 100% dödlighet och blixten tar i snitt ett liv varje år i Sverige men jag undrar om inte TS förväxlat naturens åskväder med Ikeas Åskväder :D

Fario Fario skrev:
Som jag förstår det -och nu säger jag sådant man inte får säga- men skall inte alla tycka det är miljöpartiets fel?
Varför skulle du inte få säga det? Det är ju sant!;)
Passa på att köpa ett Åskväder innan man dör av det:rofl:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.