Hej,
nu vädjar jag till experterna inom färg och måleribranchen.
Vi som äger Ikeas äpplarö-serie skulle ju vilja lasera om den i Ikeas egna trälasyr (brun) så att man får exakt den färgen. Men nu är den slut ÖVERALLT och min fråga är, vilket annat märke kommer närmast den färgen? Eller kan man gå till närmaste färghandel och be dom bryta trälasyr i viss kulör? Nån annan som har/haft samma problem och letar efter just den kulören..?
Mvh
nu vädjar jag till experterna inom färg och måleribranchen.
Vi som äger Ikeas äpplarö-serie skulle ju vilja lasera om den i Ikeas egna trälasyr (brun) så att man får exakt den färgen. Men nu är den slut ÖVERALLT och min fråga är, vilket annat märke kommer närmast den färgen? Eller kan man gå till närmaste färghandel och be dom bryta trälasyr i viss kulör? Nån annan som har/haft samma problem och letar efter just den kulören..?
Mvh
Jag har exakt samma problem. Jag försöker hitta färgkoden men hittar inte den. Står den på burken någonstans?
Men vad skönt att höra att jag inte är ensam i detta. Började nästan tro det, vilket är konstigt då Äpplarö-serien är väldigt populär, så många lär väl sitta med slitna möbler hemma som dom vill fräscha upp
Jag har samma problem 
Klicka här för att svara