Jag flyttade in i en bostadsrätt förra året med ett IKEA kök från runt 2013 (detta då det är stommar från Faktum och inte nya Metod). Har en integrerad kyl & frys (201.235.09) som senaste tiden har krånglat.
Har köpt en termometer som visar att som kallast är det runt 12/13 grader.. (ska helst inte vara över 8 grader).
Är okunnig och osäker vad jag ska göra härifrån. Byta tätningslist, beställa serivce (vem, vart, vad kallas en sådan service?), eller köpa nytt kylskåp? Viktigt att kylskåpet fortfarande blir integrerad. Möjligt även om det är en integrerad kyl & frys från Faktum och inte Metod? 🤔
Produkter som diskuteras: "tätningslist"

Tätningslister
Tätningslister är viktiga för att skapa en lufttät och ibland även vattentät försegling i diverse konstruktioner och installationer. De används ofta i dörrar, fönster, och andra utrymmen där det kan finnas risk för läckage eller drag.
Läs mer
Oh shitC ChibaSch skrev:Jag flyttade in i en bostadsrätt förra året med ett IKEA kök från runt 2013 (detta då det är stommar från Faktum och inte nya Metod). Har en integrerad kyl & frys (201.235.09) som senaste tiden har krånglat.
Har köpt en termometer som visar att som kallast är det runt 12/13 grader.. (ska helst inte vara över 8 grader).
Är okunnig och osäker vad jag ska göra härifrån. Byta tätningslist, beställa serivce (vem, vart, vad kallas en sådan service?), eller köpa nytt kylskåp? Viktigt att kylskåpet fortfarande blir integrerad. Möjligt även om det är en integrerad kyl & frys från Faktum och inte Metod? 🤔
tyvärr inget kinesiskt eller polskt skit
det är italienskt ....
hur eller hur byt termostat 481228238175
https://fixpart.se/produkt/whirlpoo...69yEJbzZveYTp1tl2sjAA4TgRlWJ79TIaAugjEALw_wcB
inte lätt att vara ödmjuk...Farstatjej90 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Ikea/Electrolux diskmaskin - luckan låser inte helt
Vitvaror -
Hej. Vi har ett Samsung kylskåp som inte riktigt fungerar som det ska.
Vitvaror -
Integrerat kylskåp och köksfläkt till Ikea Faktum
Vitvaror -
Hjälp med IKEA kyl/frys, kylskåpet blir inte kallt
Vitvaror -
Ikea integrerat kylskåp, bra eller dåligt?
Vitvaror