Jag flyttade in i en bostadsrätt förra året med ett IKEA kök från runt 2013 (detta då det är stommar från Faktum och inte nya Metod). Har en integrerad kyl & frys (201.235.09) som senaste tiden har krånglat.
Har köpt en termometer som visar att som kallast är det runt 12/13 grader.. (ska helst inte vara över 8 grader).

Är okunnig och osäker vad jag ska göra härifrån. Byta tätningslist, beställa serivce (vem, vart, vad kallas en sådan service?), eller köpa nytt kylskåp? Viktigt att kylskåpet fortfarande blir integrerad. Möjligt även om det är en integrerad kyl & frys från Faktum och inte Metod? 🤔

• Etikett med teknisk data för en IKEA integrerad kyl och frys, modell CB304W, visar strömförbrukning och kapacitet i liter samt serienummer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Farstatjej90
Jag kan inget om detta men @returen vet.
Finns risk att svaret blir att detta är nån polsk eller kinesisk skit som borde åkt direkt från fabriken till soptippen istället för hem till nån stackare.
Men kan också bli svar med hjälp. Tror det beror på dagsformen 🥳

• Haha
returen och 2 till
  • Laddar…
C ChibaSch skrev:
Jag flyttade in i en bostadsrätt förra året med ett IKEA kök från runt 2013 (detta då det är stommar från Faktum och inte nya Metod). Har en integrerad kyl & frys (201.235.09) som senaste tiden har krånglat.
Har köpt en termometer som visar att som kallast är det runt 12/13 grader.. (ska helst inte vara över 8 grader).

Är okunnig och osäker vad jag ska göra härifrån. Byta tätningslist, beställa serivce (vem, vart, vad kallas en sådan service?), eller köpa nytt kylskåp? Viktigt att kylskåpet fortfarande blir integrerad. Möjligt även om det är en integrerad kyl & frys från Faktum och inte Metod? 🤔
Oh shit
tyvärr inget kinesiskt eller polskt skit
det är italienskt ....
hur eller hur byt termostat 481228238175
https://fixpart.se/produkt/whirlpoo...69yEJbzZveYTp1tl2sjAA4TgRlWJ79TIaAugjEALw_wcB

Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Jag kan inget om detta men @returen vet.
Finns risk att svaret blir att detta är nån polsk eller kinesisk skit som borde åkt direkt från fabriken till soptippen istället för hem till nån stackare.
Men kan också bli svar med hjälp. Tror det beror på dagsformen 🥳
inte lätt att vara ödmjuk...

• Haha
  • Gilla
Farstatjej90 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.