Hej
Skall montera kanalen i skåpet till fläkten.
I anvisningen skall man såga ut i bankaktier ca 15 cm djup och 12 cm brett med kurvatur.

Men om jag testar att stoppa ner fläktkanalen så får den plats i den vanliga utskärningen som finns i bänkskåpet. Måste man såga ännu mer? Har jag missat något?

• Instruktioner för samling av möbel: Isometrisk vy, detaljerade mått, monteringssteg i förstoring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En vit, sluten bärbar datorskärm står på ett skrivbord under en bildskärmsarm med kablar.
    Skapa konto
Jag körde på utan att kapa i skåpet. Gick hur bra som helst att sätta ihopa ändå.

Dr Benz Dr Benz skrev:
Jag körde på utan att kapa i skåpet. Gick hur bra som helst att sätta ihopa ändå.
Min filterdel kommer för långt ut på golvet/utanför framkanten på skåpet, behöver man kapa rördelen? Mitt skåp är försågat, inga problem få upp rördelen genom försågade hålet.

• Bild på ett hörn av ett rum under renovering, med kablar, eluttag, och omonterad möbeldel.
    Skapa konto
Redigerat:
KJD KJD skrev:
Min filterdel kommer för långt ut på golvet/utanför framkanten på skåpet, behöver man kapa rördelen? Mitt skåp är försågat, inga problem få upp rördelen genom försågade hålet.
😂.. fanns en kortare rördel också, plus hade svårt förstå figurerna i beskrivningen. Nu passar det (utan sågning i varken rör eller skåp) 👍

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.