Hej,

Jag har en Ikea Diskmaskin med skåpsfront monterad. Tiden som ska projiceras på golvet krockar med skåpsfronten. Detta kan ju inte Ikea ha missat... går projektorn att justera? Det står minimalt med info om det i bruksanvisningen men jag tänker att fler än jag måste ha råkat ut för detta

. Projicerad tidsåterstod från diskmaskin delvis dold av skåpsfront på trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Halva tiden på golvet.
Projektor i Ikea diskmaskin med halv tidsvisning på golvet på grund av skåpsfronten.
Skapa konto

Så här ser det ut bakom skåpsfronten.

A
den måste blivit slarvigt monterad eller fått sig en kyss i transporten
jag skulle ta bort lucka och front för att titta om fästet är helt och göra justeringar därefter

electroluxaren skrev:
den måste blivit slarvigt monterad eller fått sig en kyss i transporten
jag skulle ta bort lucka och front för att titta om fästet är helt och göra justeringar därefter
Tack för svar! Det är inte jag som monterat köket.. för protokollet :) Men jag får väl montera bort luckan och kika. Tight att komma åt när luckan är på.

J Jodåsatteh skrev:
Tack för svar! Det är inte jag som monterat köket.. för protokollet :) Men jag får väl montera bort luckan och kika. Tight att komma åt när luckan är på.
Löste du detta? Min projiceras rakt mer istället för snett fram vilket gör att man inte ser den.

• Hand på trägolv framför vit vägg, diskussion om projicering.
    Skapa konto
  • Projektion av siffror på golvet från en dold enhet under en hylla, med en hand bredvid.
    Skapa konto
SvensKiwi SvensKiwi skrev:
Löste du detta? Min projiceras rakt mer istället för snett fram vilket gör att man inte ser den.
Tjena,hehe Nej tyvärr har jag inte löst det. Inte på så vis att förslaget jag fick om att montera bort luckan inte fungerade,utan jag har bara inte tagit tag i det. Har nästan glömt bort att projiceringen ens finns :)

• Gilla
SvensKiwi
  • Laddar…
J Jodåsatteh skrev:
Tjena,hehe Nej tyvärr har jag inte löst det. Inte på så vis att förslaget jag fick om att montera bort luckan inte fungerade,utan jag har bara inte tagit tag i det. Har nästan glömt bort att projiceringen ens finns :)
Ah.. om du skulle ta tag i det får du gärna rapportera hur det gick och eventuellt hur du gick tillväga 😎

• Gilla
Jodåsatteh
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.