Hej,
Jag har en Ikea Diskmaskin med skåpsfront monterad. Tiden som ska projiceras på golvet krockar med skåpsfronten. Detta kan ju inte Ikea ha missat... går projektorn att justera? Det står minimalt med info om det i bruksanvisningen men jag tänker att fler än jag måste ha råkat ut för detta
.
Halva tiden på golvet.
Så här ser det ut bakom skåpsfronten.
Jag har en Ikea Diskmaskin med skåpsfront monterad. Tiden som ska projiceras på golvet krockar med skåpsfronten. Detta kan ju inte Ikea ha missat... går projektorn att justera? Det står minimalt med info om det i bruksanvisningen men jag tänker att fler än jag måste ha råkat ut för detta
.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Halva tiden på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så här ser det ut bakom skåpsfronten.
Tack för svar! Det är inte jag som monterat köket.. för protokolletelectroluxaren skrev:
Löste du detta? Min projiceras rakt mer istället för snett fram vilket gör att man inte ser den.J Jodåsatteh skrev:
Tjena,hehe Nej tyvärr har jag inte löst det. Inte på så vis att förslaget jag fick om att montera bort luckan inte fungerade,utan jag har bara inte tagit tag i det. Har nästan glömt bort att projiceringen ens finnsSvensKiwi skrev:
Ah.. om du skulle ta tag i det får du gärna rapportera hur det gick och eventuellt hur du gick tillväga 😎J Jodåsatteh skrev:
Klicka här för att svara