Fjärrkontrollen till våra köksbelysning har gått sönder och nu kan vi inte släcka i köket. Det köpes fjärrkontrollen UTRUSTA (som har utgått från IKEAs sortiment). Kan även tänka mig köpa ANSLUTA belysningspacket om någon har liggandes (och om fjärrkontrollen UTRUSTA ingår).

Hej, jag har en sån här kontroll till salu.

Den är helt ny och oanvänd, tanken var att den skulle användas men sen behövdes den inte.

Jag köpte den på Tradera, med frakt och fraktförsäkring så kostade den 2700 kr, så jag är mest ute efter att få igen pengarna.

Jag har annons ute på blocket och fb marketplace. Jag bor i Stockholm men ska åka till Ängelholm 2 gånger de närmaste veckorna, passerar jag en stad på vägen så kan jag ta med den.

Här är annonstexten:
En fjärr till Ikeas led-belysning t.ex Ikea Utrusta säljes, Ikea ansluta 903.007.73, denna är väldigt ovanlig då den inte säljs ny längre. Den är
Helt ny och oanvänd. Denna är köpt från Tradera till rätt högt pris, men sen behövdes den inte. Säljs för minst 2700 kr för att få igen lagd summa, eller till högsta bud. Kan hämtas i Älvsjö i Stockholm, skickas helst inte.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.