Ska renovera i nya lägenheten innan vi flyttar in och tänkte göra nått åt detta:
Undrar lite innan jag börjar ta ner listerna vad som kan tänka dölja sig bakom detta? Ohyggligt fult i alla fall. Detta är i vardagsrummet granne med hallen.
Ska ta och göra det, se om jag kommer in där utan att bryta sönder listen.
Har inte tillgång till lägenheten fören den 2 juni och jag hade velat börja beställa saker som man kan sätta igång direkt.
Han som hade bott där bara "öh ja vet inte"..
Listen där är i hörnet vid den röda cirkeln, sen går den runt hela vardagsrummet in i sovrummet.
Känns ju inte som de borde vara rör men ja vete fan haha
Mer specifikt lär kabel-TV eller nätverkskabel vara en lågoddsare. Bara inom den branschen en installatör kan göra ett sådant där jobb utan att skämma livet ur sig.
Mer specifikt lär kabel-TV eller nätverkskabel vara en lågoddsare. Bara inom den branschen en installatör kan göra ett sådant där jobb utan att skämma livet ur sig.
Hade en film från när vi gick runt i lägenheten och kunde se att de är rörsocklar för elementen. dom går från hörnet jag markerade ytterväggen hela vägen till köket :/
Får bryta mig in där, mäta vad jag behöver och köpa några snyggare rorsocklar helt enkelt! Lär nog inte bli billigt att byta ut rören mot plast rör för att få bättre och tätare fit mot väggen så man kan lägga en vanligare typ av sockel utanpå.