Hej!
Det är så att jag har flyttat in i en studentlägenhet. I lägenheten finns det väldigt gamla väggskenor. Det jag undrar är vad det är för hyllfästen som skall in där. Jag har letat överallt men hittar inget och jag tror att jag behöver veta vad det kallas eller vart man kan hitta det.
Det är så att jag har flyttat in i en studentlägenhet. I lägenheten finns det väldigt gamla väggskenor. Det jag undrar är vad det är för hyllfästen som skall in där. Jag har letat överallt men hittar inget och jag tror att jag behöver veta vad det kallas eller vart man kan hitta det.
Köp nya skenor.
Tråkigt. Problemet är ju att hitta några att köpa när man väl vet märket. Jag hade skruvat upp nya och använt gamla skruvhål där det går.Hawii skrev:
Det är ju det men samtidigt så hade jag nog bara gett upp den tanken om jag hade vetat namnet men inte hittat det. Men jag får väl se hur jag ska göra..tråkigt att man inte kan använda den utan bara. Man vill ju att rummet skall vara så ”mysigt” som det bara går.B Bröstmjölk skrev:
Medlem
· Blekinge
· 9 597 inlägg
Vad är det exakta avståndet mellan hålen och mellan skruvhålen?

BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 37 517 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 37 517 inlägg
Jag tror det är en del av en fristående hylla man "back in the days" skruvat fast i väggen, sedan har man sågat bort det yttre benet, spacklat och målat... kan det stämma?
Den inte så centrerade skruven får mig att tro att det inte var för-borrat iaf.
Har sådana i snickarrummet hemma, kan ta en bild om jag kommer ihåg det när jag kommer hem så får du se hur jag tror det varit från början iaf.
Den inte så centrerade skruven får mig att tro att det inte var för-borrat iaf.
Har sådana i snickarrummet hemma, kan ta en bild om jag kommer ihåg det när jag kommer hem så får du se hur jag tror det varit från början iaf.