6 566 läst · 4 svar
7k läst
4 svar
HUSKATALOG som inte kommer
Hej
Vi har fått erbjunde om tomt i vårat område som vi kommer tacka ja till.
Vi startade omgående med att leta hus/kataloger och mailade iväg div beställningar och snart började katalogerna "dimpa" ner i brevlådan men inte Willa Nordic. Om NI ska vara med till slutet när vi ska välja ut de hus vi ska offerera på så kan det kanske vara bra om Willa Nodic visar sitt intresse, som sagt det finns ju många att välja på, men tycker ändå att ni verkar intressanta.
Kan du ge ett bra förslag på hur man kan få er katalog.
Med vänliga hälsningar Elene
Vi har fått erbjunde om tomt i vårat område som vi kommer tacka ja till.
Vi startade omgående med att leta hus/kataloger och mailade iväg div beställningar och snart började katalogerna "dimpa" ner i brevlådan men inte Willa Nordic. Om NI ska vara med till slutet när vi ska välja ut de hus vi ska offerera på så kan det kanske vara bra om Willa Nodic visar sitt intresse, som sagt det finns ju många att välja på, men tycker ändå att ni verkar intressanta.
Kan du ge ett bra förslag på hur man kan få er katalog.
Med vänliga hälsningar Elene
Hej Elene! Tack för din förfrågan och ursäkta att du inte fått svar på din förfrågan tidigare.
Vi jobbar inte med huskatalog utan samarbetar med ett antal arkitekter för att ta fram en skiss på just ditt hus. Detta görs utifrån dina önskemål, tomtens förutsättningar och totalbudgeten för husbyggnationen.
Som inspirationskälla har vi valt att jobba med en skissdatabas på närmare tusen hus. Här kan du som kund tillsammans med vår projektledare hitta stilgruppen på det du söker. Det ger oss också möjlighet att se vilken av de arkitekter vi samarbetar med som stämmer bäst för just dina önskemål.
Jag hoppas du vill gå vidare i byggprocessen tillsammans med oss och att vi får nöjet att realisera dina husdrömmar.
Tag kontakt med den representant som finns närmast dig.
Du finner henne eller honom på www.willanordic.se
Bästa hälsningar
Mattias Hjälmeby
Willa Nordic AB
Vi jobbar inte med huskatalog utan samarbetar med ett antal arkitekter för att ta fram en skiss på just ditt hus. Detta görs utifrån dina önskemål, tomtens förutsättningar och totalbudgeten för husbyggnationen.
Som inspirationskälla har vi valt att jobba med en skissdatabas på närmare tusen hus. Här kan du som kund tillsammans med vår projektledare hitta stilgruppen på det du söker. Det ger oss också möjlighet att se vilken av de arkitekter vi samarbetar med som stämmer bäst för just dina önskemål.
Jag hoppas du vill gå vidare i byggprocessen tillsammans med oss och att vi får nöjet att realisera dina husdrömmar.
Tag kontakt med den representant som finns närmast dig.
Du finner henne eller honom på www.willanordic.se
Bästa hälsningar
Mattias Hjälmeby
Willa Nordic AB
Tack för ditt svar
Kanske jag misstog mig på vilket husföretag det var men jag hade för mig att det var villa nodic så då går man och väntar och väntar.
Eftersom vi har svårt att hitta exakt rätt planlösning kanske erat koncept är bra. Kommer att kontakta en säljare så fort vi helt klart med tomten.
Vänliga hälsningar Elene
Kanske jag misstog mig på vilket husföretag det var men jag hade för mig att det var villa nodic så då går man och väntar och väntar.
Eftersom vi har svårt att hitta exakt rätt planlösning kanske erat koncept är bra. Kommer att kontakta en säljare så fort vi helt klart med tomten.
Vänliga hälsningar Elene
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Jag har i alla fall en inspirationskatalog från Willa Nordic.....så den borde du kunna få i alla fall!
Willa Nordic har arbetat fram en insprirationsbroschyr som visar en hel del av vad vi byggt. Denna fungerar som en språngbräda in i vår byggprocess, som alltid börjar med en skiss från arkitekt. Antingen från någon av de arkitekter vi samarbetar med eller en arkitekt du själv anlitat för att rita ditt drömhus.
Denna inspirationsbroschyr kommer från tryckeriet den 18 augusti och det går bra att beställa den på info@willanordic.se
Mvh Mattias Hjälmeby
Willa Nordic AB
Denna inspirationsbroschyr kommer från tryckeriet den 18 augusti och det går bra att beställa den på info@willanordic.se
Mvh Mattias Hjälmeby
Willa Nordic AB
Liknande trådar
-
Onödigt och galet projekt, jag troligen inte kommer förverkliga.
Övrigt Off Topic -
Bidrag för laddstolpe till BRF men inte "kommersiellt tillgänglig"?
Laddboxar & Elbilar -
Kommer det inte in vatten mellan fönsterfoder och fasaden?
Fönster & Dörrar -
Hur fungerar det om man vill handla på postorder från Norge.Dom är ju inte med i eu så tillkommer tullavgifter
Information & Feedback -
Värmepump - kondensvatten kommer inte?
Värmepumpar