Byggahus.se

Huset är färdigt, nu ska det säljas

10k läst  14 svar

1. anderton_swe
    Medlem Nivå 5
  2. bonkeman
    Medlem Nivå 6
    Allt ser ju trevligt ut med vidvinkelobjektiv (mäklarbilder). Lägg upp "riktiga" bilder så att man får en verklig bild av huset. En mäklare kan ju få en skrubb att se ut som en hemtrevlig etta på Fina Gatan.

Ser i övrigt väldigt trevligt ut med en bra planlösning.

3. anderton_swe
    Medlem Nivå 5
    Visst är det vidvinkel på, men inte så mycket som en mäklare brukar ha. Är en inhyrd fotograf som tagit dom. Några andra bilder orkar jag tyvärr inte lägga upp. Jag har en del bilder på bloggen som jag får hänvisa till då http://lillaherrgarden.blogg.se/ bara in och kika där om du inte nöjd med dom hära bilderna :D

4. imported_jo
    Medlem Nivå 5
    Snyggt, får man fråga hur mycket stålar man behöver hosta upp?

5. anderton_swe
    Medlem Nivå 5
    Tack! 2 950 000 kr :)

Redigerat 7 maj 2010 08:43
  6. Z
    Medlem Nivå 1
    Tyckte väl att jag kände igen huset från hemnet.....mycket riktigt de låg i Blge.
    Har ni fått de sålt då?

7. T
    Medlem Nivå 4
    Bra bilder. Kul att se att det finns svenska fotografer som fixar det har med objektfotografering! Toalettbilden ar lika svar som vanligt dock. Jag har inte heller riktigt klurat ut hur man far den att se vettig ut.

8. bumpaberra
    Medlem Nivå 7
    Hur gick det, fick ni sålt huset och har ni byggt det andra ännu?

9. anderton_swe
    Medlem Nivå 5
    Huset är sålt och det andra är snart färdigt, vi har slutbesiktning den 7 oktober

10. Tippen
    Medlem Nivå 3
    Mycket fint hus! :)

11. P
    Medlem Nivå 7
    Varför sålde ni detta så fort det blev klart?

12. F
    Medlem Nivå 1
  13. anderton_swe
    Medlem Nivå 5
    petersson 79: Vi kom över en större tomt med ett helt annat läge, så det var därför vi sålde det relativt snabbt. Huset var färdigbyggt 2007 då vi flyttade in, så vi han bo där i lite mer än 3 år. Fast det var först nu i våras allt blev helt färdigt (då menar jag målning, altaner, staket, gräsmatta mm)

Floydarn: Det är en gammal IKEA-tavla, kommer inte ihåg när en är inköpt, men det är några år sedan iaf.

Bevaka ämnet och häng med när det uppdateras.
Bevaka