Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

Husappen, någon som provat?

1. tveksamt
    Husägare · Uppsala · 2 089 inlägg

tveksamt

Husägare
    Snubblade som en händelse över detta: Husappen genom ett podavsnitt härifrån.

Har inte hunnit lyssna på hela avsnittet än, men man blir ju nyfiken. Någon som tittat närmare på det eller provat?

2. Dowser4711
    Renoverare · Trosa · 1 781 inlägg

Dowser4711

Renoverare
    Den ser onekligen kanon ut, men de/han ser helt ut att sakna affärsmodell...
    Så jag är tveksam till att den kommer leva särskilt länge. :(

3. tveksamt
    Husägare · Uppsala · 2 089 inlägg

tveksamt

Husägare
    Jag tror man får följa det här lite och se var det tar vägen. Kanske inte något man idag vill lägga ner timmar på att fixa in ditt och datt i just med tanke på osäkerheten framöver.

• Laddar…
  4. G
    Medlem · 19 inlägg

g2p3ihr

Medlem
    Bumpar denna då jag är sugen på en app där jag kan samla huset så att säga. Men lite osäker på vilken jag borde satsa på, har hittat:
    Husappen
    Homer
    HouseID

Någon som har erfarenhet från någon av dem?

5. engs
    Medlem · Östergötland · 1 526 inlägg

engs

Medlem
    Kör med Husappen, eller försöker i vilket fall. Lätt att glömma av den, men det kan jag inte skylla på appen...

Nu var det ett tag sen jag använde den senast så kanske har fixats, men det var några småsaker jag irriterade mig på i användarinterfacet. T.ex. nått med att tangentbordet dolde "OK" (eller motsvarande) så det var lätt man missade spara det man precis knappat in.

Skulle även vara en fördel om man kan logga in även från vanlig dator, i synnerhet om man vill knappa in mycket historik.

Edit: Kom på en annan sak jag saknar med Husappen, nära på ett måste faktiskt. Kunna exportera rubbet. Går få ut en tidslinje på PDF men skulle önska en funktion att exportera allt.
    För den eventualitet att appen går till de sälla jaktmarkerna och man tappar all information man mödosamt knappat in.

Redigerat 12 okt 2021 08:35
    • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.