2 541 läst · 4 svar
3k läst
4 svar
Hus på hemsidan?
Hammaren har rätt. Det är ett Stora Lusthuset som är längre, bredare och har fått en del utbyggnader här och var. Det ursprungiga Stora Lusthuset var på 139 kvm, detta är på nästan 240 kvm.
Bilden på startsidan till www.karlsonhus.com togs strax innan semestern i år och under hösten kommer huset som ett katalogblad med fler bilder och planlösningar.
Bilden på startsidan till www.karlsonhus.com togs strax innan semestern i år och under hösten kommer huset som ett katalogblad med fler bilder och planlösningar.
Oops!
Det här hade jag alldeles glömt bort. Gör produktblad nu, lova att inte säga något...
Peter Björnfors
Det här hade jag alldeles glömt bort. Gör produktblad nu, lova att inte säga något...
Peter Björnfors
Nu finns det utlovade produktbladet på plats på vår hemsida. Glid in på http://www.karlsonhus.com/karlsonhusen/sl_uttringe/uttringe01.htm och ta en titt, berätta gärna vad ni tycker.
Ser att jag tidigare sa att det här huset var nästan 240 kvm... det var lite i överkant, 223,8 kvm ska det vara.
Ser att jag tidigare sa att det här huset var nästan 240 kvm... det var lite i överkant, 223,8 kvm ska det vara.
Liknande trådar
-
Färg till vit mur utomhus
Färg, Måla & Tapetsera -
Behöver stänga av inkommande vatten till beredaren Nibe ES, det har uppstått läckage invändigt. Någon som vet? Huvudkranen in i huset stängd.
Vatten & Avlopp -
Vilken funktion fyller vindpapp i stenhus?
Isolering -
Var sätta ångspärr i gammalt hus.
Lösvirke & Timmerhus -
Ljud i huset
Miljö & Hälsa