Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 45 995 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 45 995 inlägg
Hur ser det ut i bakkanten av filtret?
Rör sig filtret om du trycker någon av långsidorna uppåt?
Jag har varit med om något filter som man tryckte uppåt så att man fick filtret på diagonalen (eller vad man ska kalla det) så att det kunde lirkas ned genom hålet.
Finns det någon etikett med modellnummer etc. någonstans t.ex. i utrymmet med lampan?
Jag har varit med om något filter som man tryckte uppåt så att man fick filtret på diagonalen (eller vad man ska kalla det) så att det kunde lirkas ned genom hålet.
Finns det någon etikett med modellnummer etc. någonstans t.ex. i utrymmet med lampan?
Har felanmält till hyresvärden så det ska väl ordna sig, tack ändå !BirgitS skrev:
Hur ser det ut i bakkanten av filtret?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Moderartor, ta bort denna tråd tack (dublett och jag hittar inte ngn Ta bort-funktion)
Vatten & Avlopp -
Ny HA på raspberry med P1-mätare som ska ges bort..
Villalarm & Hemautomation -
Hur tar man bort lysknappen?
Belysning -
Hur tar man bort skåpbelysning från Ikea
Belysning -
Trafikverket vill att jag tar bort buskar
Häckar, Buskar & Träd