BirgitS
Bokhylla längs väggen mot klädkammaren och en läsfåtölj framför?
Två bekväma stolar/fåtöljer med ett liten bord emellan för en mysig stund för två med varsin drink?
Lekutrymme för småbarn?
Lek- och pysselbord med stolar runt (kan bli extra matbord när man är många)?

• Gilla
SECR
  • Laddar…
D
BirgitS BirgitS skrev:
Två bekväma stolar/fåtöljer med ett liten bord emellan för en mysig stund för två med varsin drink?
Lekutrymme för småbarn?
S SECR skrev:
Hej,
Se bifogad planlösning. Vi vet inte hur vi ska möblera eller vad vi ska göra med den rödmarkerade ytan utanför sovrummen.
Några förslag?
Döytan verkar väl behöva vara obelamrad så man inte snubblar när man ska in eller ut genom de fyra dörrarna som vetter mot döytan. Någon hylla längs väggen kanske men ingenting utom mattor på golvet?

BirgitS
D datja skrev:
Döytan verkar väl behöva vara obelamrad så man inte snubblar när man ska in eller ut genom de fyra dörrarna som vetter mot döytan. Någon hylla längs väggen kanske men ingenting utom mattor på golvet?
Naturligtvis behöver man kunna komma fram men jag tycker inte att det är orimligt att gå runt två fåtöljer som står framför klädkammarväggen eller gå mellan den väggen och ett bord. Så vitt jag kan bedöma så tar inget av mina förslag upp hela ytan.
Men det är ju en smaksak.

• Gilla
SECR
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Lekutrymme för småbarn?
Gillar verkligen dina förslag. Tack

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.