Hej!
Vi står mitt i en ut- och om byggnation. Övervåningens flaggfönster och kattvindsfönster ryker och blir till två mindre centrerat över nedervåningens fönster.( då detta utrymme blir till två nya rum) Nu till min fråga - hur hade ni gjort för att få en fin matchning mellan fönster uppe nere?
Tack för er input!
/ skatthultsAnna
Vi står mitt i en ut- och om byggnation. Övervåningens flaggfönster och kattvindsfönster ryker och blir till två mindre centrerat över nedervåningens fönster.( då detta utrymme blir till två nya rum) Nu till min fråga - hur hade ni gjort för att få en fin matchning mellan fönster uppe nere?
Tack för er input!
/ skatthultsAnna
Ska varje fönster vara centrerat över respektive fönster så tycker jag att bredden ska vara lika som de nedre fönsterna.Skatthult skrev:
Hej!
Tack för er input!
/ skatthultsAnna
Administrator
· Skåne
· 7 956 inlägg
Ber om ursäkt för eländigt photoshoparbete, men jag tror man fattar. Om det får plats kan man ju ha lägre, men lika breda, fönster uppe som de där nere. Bara ta bort de övre rutorna och i övrigt kopiera befintliga.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Marlen Eskilsson skrev:
mycket snyggt! Tack för att du delar med dig med bild!Marlen Eskilsson skrev:
men wow ! Tack ! Vilket jobb du la ner - så har inte ens jag tänkt - att skippa spröjs helt däruppe. Mycket snyggt och kul att se det visualiserat!Hep skrev:
Klicka här för att svara