Jag har gjort allt jag skulle för att få mitt elstöd.
Jag trodde det skulle komma 20e, sen när jag läste på lite bättre förstod jag att det skulle komma 23/2. Men jag har inte fått elstöd ännu, inte har någon annan jag känner heller. Hur många har egentligen fått elstöd? Jag tänkte denna tråden kunde vara en slags fattigmans SIFO undersökning.
Bor i elområde 1
Jag trodde det skulle komma 20e, sen när jag läste på lite bättre förstod jag att det skulle komma 23/2. Men jag har inte fått elstöd ännu, inte har någon annan jag känner heller. Hur många har egentligen fått elstöd? Jag tänkte denna tråden kunde vara en slags fattigmans SIFO undersökning.
Bor i elområde 1
Är det inte 3 och 4 nu, mellan 20/2 och 8/3.J jowik88 skrev:Jag har gjort allt jag skulle för att få mitt elstöd.
Bor i elområde 1
Men nej inte fått än.
Område 3
Fått idag. Elområde 4.

Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 11 153 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 11 153 inlägg
Jag har Vattenfall, i område 3. Jag har inte hört ett knyst.
Bekanta i andra delar av Stockholm som har Ellevio fick för länge sedan ett meddelande om hur mycket de skulle få och har också fått utbetalning.
Område 1 får inte nu, så TS bör nog inte vänta sig några pengar i denna omgång.
Bekanta i andra delar av Stockholm som har Ellevio fick för länge sedan ett meddelande om hur mycket de skulle få och har också fått utbetalning.
Område 1 får inte nu, så TS bör nog inte vänta sig några pengar i denna omgång.

Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 11 153 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 11 153 inlägg
Man kan registrera ett konto i en annan bank så kommer pengarna dit. Det kan man ha sedan tidigare också om man fått andra utbetalningar.Dan1891 skrev:
Har man inget konto registrerad så får man en utbetalningsavi.
Renoveringsnovis
· Östergötland, Söderköping
· 3 458 inlägg
Bor i elområde 3, fick besked från Fk i fredags, inga pengar ännu. Tar väl 3 bankdagar efter beskedet har jag för mig att jag läst, om man har registrerat ett konto via Swedbank.