42 525 läst · 397 svar
43k läst
397 svar
Hur löser firman detta?
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 363 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 363 inlägg
Ja jobba i uppförsbacke är oerhört tungt ibland.Paul-Staffanstorp skrev:Tack så mycket.🙏
Kul att det uppskattas av vissa iaf för Ja, det är mycket fritid man leker gratiskonsult. ❤️🙏
Jag vet att jag kanske ibland kan framstå som någon form av besserwisser men det är absolut inte min mening men jag blir ibland frustrerad när man lägger ner en massa tid för att försöka hjälpa folk att undvika misstag men sen ska man ändå ifrågasättas och folk ska vända och vrida saker till något helt annat än det saken handlar om precis som det måste trollas i försök att ställa mig i dålig dager och det är ganska tråkigt när man bara försöker vara hjälpsam utan egen vinning. 😉😢
Ha en fin fredag alla. 🌞🌻🥰🙏
Dina svar är bland dom bästa på BH. Så keep it up! 👍👍
Renoverare
· Skåne
· 8 498 inlägg
Hur gick det till slut med allting TS ? 🙏🏼🤔
Renoverare
· Värmland
· 735 inlägg
Ytters tråkigt att läsa å höra om allt detta. Hur går de för er nu ? . Hoppas ni får tag i en riktig firma som kan hjälpa er. Vart i landet ligger detta ?
Tjena! Vi fick ett jättefint badrum till slut. Klåparna gick med på att de inte fick nån ersättning för nerlagt arbete så länge inte vi skulle kräva ersättning för tiden de stulit i våra liv. Vi hittade en bra firma som var riktiga proffs och som jag varmt kan rekommendera. Golvet hade fin lutning och elektrikern som lagt golvvärme och satt spottarna jobbade vidare i nya entreprenaden så det löste sig hyfsad. Avloppen bilades upp och flyttades rätt och gjöts igen. Alla väggar revs och byggdes upp på nytt enligt alla konstens regler. Till slut blev det bra. De tog 3 veckor från start till slut med nya firman 💪💪. Kostnaden blev samma totalt som vi Förväntade oss från början. Men det tog typ 3 månader...
För den nyfikna på resultatet
Renoverare
· Värmland
· 735 inlägg
Mycket fint , grattis till nya badrummet och som du säger , man skall välja sina hantverkare med omsorg ,
Produkter som diskuteras i tråden