Hej, skall sätta upp en kommod med bredd 600mm.
Dock är det inga reglar där förborrade hål finns i kommoden. Så jag funderar på hur jag fäster denna på bästa sätt så jag vet att det håller 😁
Det är någon typ av skivmaterial (grå vägg) sen sitter det Huntonit väggpanel (11mm) utanpå.
Jag har lokaliserat reglar bakom skivorna med magnet och spikar, och dessa verkar hålla ett cc omkring 400-450mm (hus byggt -72).
Så hur fäster jag denna så den sitter ordentligt. Räcker det om man sätter 2 träskruvar mitt på (vid regel), sen stödbräda under, eller finns det annat sätt att slippa stödbrädan
(Där tumstocken börjar finns regeln)
.
Dock är det inga reglar där förborrade hål finns i kommoden. Så jag funderar på hur jag fäster denna på bästa sätt så jag vet att det håller 😁
Det är någon typ av skivmaterial (grå vägg) sen sitter det Huntonit väggpanel (11mm) utanpå.
Jag har lokaliserat reglar bakom skivorna med magnet och spikar, och dessa verkar hålla ett cc omkring 400-450mm (hus byggt -72).
Så hur fäster jag denna så den sitter ordentligt. Räcker det om man sätter 2 träskruvar mitt på (vid regel), sen stödbräda under, eller finns det annat sätt att slippa stödbrädan
(Där tumstocken börjar finns regeln)
.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Produkter som diskuteras: "träskruvar"
Träskruv Big Dog ZF Max C4 utomhus FAST
För användning utomhus
126 kr inkl moms
Läs mer
Har ingen aning. Var en typ av mjuk tapet på väggen innan vi rev bort den. Så har aldrig varit in/genom skiva för att se hur det är uppbyggt.Purre skrev:
Detta är ej våtrum som det räknas idag, då den bara har ett handfat och en toalett. Matta ligger på golv, men väggarna har Huntonit samt målad
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden