A asa_ahman #1 Medlem · 1 inlägg 11 jul 10:28 asa_ahman Medlem 1 inlägg 11 jul 10:28 #1 Har gammal Duravit Starck 3 där toalettlocket bara glider runt åt alla möjliga håll och kanter. Problemet är att skruven som jag behöver fästa bara "snurrar runt". Jag kan varken skruva upp den eller fästa fast den hårdare. Hjälp, vad gör jag? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #toalettsits
Har gammal Duravit Starck 3 där toalettlocket bara glider runt åt alla möjliga håll och kanter. Problemet är att skruven som jag behöver fästa bara "snurrar runt". Jag kan varken skruva upp den eller fästa fast den hårdare. Hjälp, vad gör jag?
T tergo #2 Medlem · 5 149 inlägg 11 jul 13:37 tergo Medlem 5 149 inlägg 11 jul 13:37 #2 ser ut som du har en mutter under skruvhuvudet ,vad händer om du håller emot på den och skruvar på skruven eller raka motsatsen
ser ut som du har en mutter under skruvhuvudet ,vad händer om du håller emot på den och skruvar på skruven eller raka motsatsen