Byggahus.se

Humorhörnan ...

1406k läst  9,0k svar

1. ricebridge
    Husägare · Nivå 13
    Nä dra mig på en liten vagn! Eller stor...

2. N
    Medlem Nivå 1
    Ja, du kan själv sätta en begränsning på hur många hopp som tillåts i ditt kommando, men det var ju inte det frågan gällde och i ditt eget exempel med -i 15 har du TTL=52 i svaren...

3. U
    Medlem · Nivå 9
    Det här inlägget var ju så seriöst och allvarligt, att det var ett riktigt skämt att det postades i humorhörnan ;)

4. kashieda
    Besserwisser · Nivå 9
    Om det tar väldigt lång tid för paketen att komma tillbaka, kan man ta ett glas, då ett så kallat ping-vin.

5. harry73
    Allvetare · Nivå 22
    Då var det postnord

6. raveper
    Hobbysnickare Nivå 11
    Får inget svar när jag ping:ar hemma. Måste man kanske ha Windows home?
    Hoppet är det sista som överger en..

7. Cruzze
    Medlem Nivå 6
    Jag tycker inte vi ska vara elaka mot PostNord.
    De har just ingått ett lukrativt avtal med Svensk Kärnbränslehantering som ska nyttja PostNords logistiksystem för att få det utbrända kärnbränslet att försvinna spårlöst...

8. fremax
    Husägare · Nivå 14
  9. raveper
    Hobbysnickare Nivå 11
    NO. Just press The horny Button on The left.

10. mexitegel
    Allvetare · Nivå 22
    • Laddar…
  11. MathiasS
    Medlem · Nivå 25
    Blev han knivskuren i rumpan eller i svartedalen? Eller är det samma sak på götlabörgska?

• Laddar…
  12. MathiasS
    Medlem · Nivå 25
    ...i vilket fall som helst, märkligt ordval (rumpan). Ungefär som när man skrev om de två flygplanen med samma motorproblem häromdagen, en motor ”strulade”. Vad är det för en obildad tomte som skriver ”strulade” i en TT-notis?

13. R
    Lösvirkesbyggare · Nivå 11
    Antagligen samma person som skriver ”grävskopa” och ”ångvält” när man menar ”grävmaskin” och ”vält”....... dvs en s.k journalist......

• Laddar…
  14. D
    Medlem · Nivå 19
    Har du sett någon vettig artikel från TT med något tekniskt innehåll?

15. MathiasS
    Medlem · Nivå 25
    Oklart, men ordet ”strulade” har jag aldrig sett användas om krånglande teknik i svensk press.