Byggahus.se

Humorhörnan ...

1402k läst  8,9k svar

1. B
    Allvetare · Nivå 14
    Hallå, man fick ju inte skämta om Greta! Sist någon lade in en humorbild (med ett flygplan och text refererande till fröken Thunberg och SAS-strejken, om ni minns), så blev det bortmodererat.

2. andr.ljung
    Renoverare · Nivå 8
    Jo det fick man efter en omröstning i en annan tråd om politik i humorhörnan...

3. E
    Trädgårdsfixare Nivå 15
    Man får skoja om vad som helst, men inte diskutera det. Så låt bli det nu ..

4. T
    Medlem Nivå 11
  5. T
    Medlem Nivå 10
    Glad att jag inte har henne som granne. Kopplade igår in 10 accesspunkter till, för att få bättre täckning än den enda jag hade innan. Nu har jag alltid minst en handfull med bra signal, även utomhus.

Feck, när rymdturismen börja och man kan åka till Mars så vill man ju komma åt sitt hemmanät... :)

• Laddar…
  6. bonnier
    Renoverare Nivå 11
    När vi ändå är inne på ämnet klimatförändring etc. så blir ju aldrig denna klassiker för gammal...
    Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    n85re.So.79.jpg

7. 13th Marine
    Renoverare · Nivå 18
  8. TeroM
    Renoverare · Nivå 20
  9. harry73
    Allvetare · Nivå 22
  10. thomas33
    Renoverare · Nivå 15
    "A helping hand!" :crysmile:

11. B
    Allvetare · Nivå 14
    Jag förstår inte, det är ju skillnad på TV-fritt (ingen TV) och TV fritt (TV utan kostnad).

12. K
    Medlem Nivå 6
    Jaha! Nu förstår jag vad skämtet skulle vara! (Vågade inte fråga...)

13. TeroM
    Renoverare · Nivå 20
    Helt beroende på hur man betonar och för att styra rätt, borde det varit ett komma efter TV.

14. Snigla
    Allvetare Nivå 24
    • Laddar…
  15. fahlis
    Medlem · Nivå 11
    Mässing är ju det modernaste materialet i trappmattor, slitstarkt och lätt att hålla snyggt med lite Häxan …