Humorhörnan ...

1218k läst  7,8k svar

1. fahlis
    Medlem · Nivå 11
    Det är ju fusk!

2. K
    Medlem · Nivå 7
    NetonNet??

• Laddar…
  3. ricebridge
    Husägare · Nivå 12
    Skönt att det finns såna som du, så man slipper så långa köer till kassorna. Kanske skulle börja med den varianten själv. Givetvis bara i medmänskligt syfte.

4. Snigla
    Allvetare Nivå 23
    Men du gick in, frivilligt.. på IKEA iaf ? :surprised:

5. Mikael_L
    Medlem · Nivå 25
    Det var nog bara en del i Stefans KBT-terapi, för att bota, eller åtminstone mildra, hans IKEA-fobi. :D:crysmile:

6. hsd
    Medlem · Nivå 11
    Sist vi var på IKEA, skulle inte dit..., tänkte bara prova på frukostfikat... hmmmm..senare ble vi hungriga så det blev ett nytt restaurangbesök och fortsatte runt ,de har för så kundvagnar ,tillslut jittade vi kassan men så blev det en varmkorv innan vi kom till parkeringen och där fick vi verkligen pussla för att allt skulle få plats( IKEA har för stora kundvagnar...grrr)

7. Tokslut
    Medlem Nivå 10
    Tror mer på att ni har för liten bil ;)

8. SysterNett
    Husägare · Nivå 10
  9. mexitegel
    Allvetare · Nivå 22
    Det mesta ser ut att kunna brinna av det där? Lite udda form på värmeljus bara :)

10. SysterNett
    Husägare · Nivå 10
    Säg det till min man.....:crysmile:

• Laddar…
  11. R
    Medlem Nivå 7
    Brukar alltid försvara mitt besök inför mig själv på ikea när vi är i shanghai med att absolut vodka kostar bara en hundring där. Men nu är det slut då samma flaska är 20 kr billigare på stormarknaden. Jippie - nu slipper vi kanske ikea där också :D
    Nåt annat att handla där hittar jag inte...

12. Tokslut
    Medlem Nivå 10
    bara Jag som aldrig handlat värmeljus? :crysmile:

• Laddar…
  13. KnockOnWood
    Husägare · Nivå 25
    KungälvsByggahusTerapi?

14. Snigla
    Allvetare Nivå 23
    Ja! ;)

15. Snigla
    Allvetare Nivå 23

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: