Humorhörnan ...

1218k läst  7,8k svar

1. Tokslut
    Medlem Nivå 10
    Jag har aldrig skitit ut en soffgrupp, så det perspektivet flög mig förbi

2. fremax
    Husägare · Nivå 14
  3. Mikael_L
    Medlem · Nivå 25
    Perfekt nolleuppdrag ju ... :)

4. E
    Allvetare · Nivå 5
    Bland alla myter om nolluppdrag på Chalmers så lär man ha satt upp enkelriktatskyltar i stan och skapat kvarter man kunde köra in i men inte ut.

/Andreas

5. jac
    Medlem · Nivå 14
    Det har jag själv upplevt i Lund för många år sedan. Men i det fallet så tror jag gatukontoret fixade det helt på egen hand utan inblandning av några studenter.

6. Snigla
    Allvetare Nivå 23
  7. blackarrow
    Elektroniktokig · Nivå 11
    • Laddar…
  8. thomas33
    Renoverare · Nivå 14
    Bra initiativ då det tycks vara en trend att skapa butikslabyrinter där kunden skall gå förbi varenda vara innan kassan nås. Kanske säljer merförsälning av en och annan pryl, men kan bli en dödsfälla vid eventuell brand med rökfylld butik!

• Laddar…
  9. ricebridge
    Husägare · Nivå 12
    Sh**, det har jag aldrig tänkt på! :surprised::surprised: Du har ju alldeles rätt.

10. Stefan Bengtsson
    Medlem · Nivå 8
    Det är därför jag alltid försöker kolla var i butiken det jag ska ha ligger, så jag ska kunna gå in, ta det jag ska ha, och sen ut igen snabbt som bare den.

Förra ikea-besöket gick på mindre än 10 minuter.

11. ricebridge
    Husägare · Nivå 12
    ...utan att passera kassan...? :crysmile::crysmile:

• Laddar…
  12. Stefan Bengtsson
    Medlem · Nivå 8
    .. det blir nästa steg; att skippa betalningen. Allt för att spara tid. :)

13. hsd
    Medlem · Nivå 11
    Det måste vara rekordsnabbt, är Du helt säker ;)

14. Stefan Bengtsson
    Medlem · Nivå 8
    Ja, ganska säker. Men jag räknar inte med promenaden från bilen till entrén, och inte från utgången till bilen. Jag brukar inte vara så noga med att parkera nära ingången, för utanför varuhuset känner jag inte samma panikångest som inne i det.

15. T
    Medlem · Nivå 6
    skulle det börja brinna skall man följa de gröna skyltarna i taket som visar vägen ut , sjäv använder jag de ibland även om det inte brinner
    t

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: