En man sitter på huk i en gammal fotoautomat, omgiven av gardiner och fotoinstruktioner. Text skämtar om fotografering före smartphones.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
4774 och 8 till
  • Laddar…
J
Man sitter på gräs med en åsna bredvid i bergsmiljö, med text ovanför och en stor skrattande emoji framför.
Skapa konto

Man sitter bredvid åsna på bergssluttning med texten "But only the donkey listen to me" och en skrattande emoji i förgrunden.
Skapa konto

• Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Thor med olika elektroniska komponenter som stav, resistor, spiral, kondensator, transformator och transistordiagram, med ordlekar: ConducTHOR, ResisTHOR.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Dilato och 8 till
  • Laddar…
Äntligen! Det här är precis vad jag behövde men inte riktigt visste hur jag skulle få till

• Färdigkokt spaghetti i förpackningar i en butik med erbjudande om 10 kr styck.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
  • Haha
  • Älska
4774 och 11 till
  • Laddar…
Tecknad figur i förtidskläder sitter på marken med text om riksdagens kamrar ovanför.
Skapa konto

• Gilla
lat och 6 till
  • Laddar…
En kvinna i blå klänning ligger på ett bord i ett rum med en vit vägg och mörka gardiner. Hon har stövlar och en hand vilande på bordet.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Dilato och 8 till
  • Laddar…
Det är synd att folk tror att AI fungerar bra för att de inte är kompetenta att kontrollera resultatet...

Tvättmaskinens tvättlägen: "Lampa" för ren miljö, minskad rengöringstid, "Standard" för medelstora hem, balanserad rengöringshastighet.
Skapa konto

• Gilla
JohnBergq och 2 till
  • Laddar…
En collagebild med fyra delar: en DeLorean-bil, en vetenskapsman i vit rock, ett rymdskepp och en krigarfigur i kostym. Text om stöld av tidsmaskiner.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Dilato och 4 till
  • Laddar…
Tecknad serie av tre scenarier: "Boss" sitter medan arbetarna drar, "Leader" leder och drar med arbetarna, och en person drar ensam för att undvika social kontakt.
Skapa konto

• Gilla
4774 och 6 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Brukar visa de första två tredjedelarna av denna för min chef varje år under medarbetarsamtalet när det efterfrågas vad jag vill ha ut av min närmsta chef.

• Älska
  • Gilla
  • Haha
sinuslinus och 5 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Brukar visa de första två tredjedelarna av denna för min chef varje år under medarbetarsamtalet när det efterfrågas vad jag vill ha ut av min närmsta chef.
Funkar det bra för er relation & din löneutveckling?

• Haha
  • Gilla
  • Älska
smewd och 3 till
  • Laddar…
L lat skrev:
Alla bra chefer vet hur man hanterar en kuf

• Haha
fribygg och 2 till
  • Laddar…
G grovspacklarn skrev:
Alla bra chefer vet hur man hanterar en kuf
Det var väl det min sista chef tyckte om mig...
"Är allt mitt fel? Du säger aldrig att jag gjort nåt bra!" Citat ifrån min sista VD...

När en av våra avdelningschefer råkade ut för en olycka så behövdes nån som tog över avdelningen tillfälligt. Jag tog på mig att sköta det administrativa, men inte att leda själva praktiska jobbet eftersom jag inte hade nån erfarenhet av det. Gjorde det i 6mån och tog upp det vid "utvecklingssamtalet" och tyckte att nån ekonomisk kompensation var det värt. 500:-/mån...

Vi ska inte offentligt lufta vad jag tycker om henne.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
L lat skrev:
Ja.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
J
Textskämt om ett äldre par i kyrkan där frun viskar till sin man om en ljudlös fis, och maken svarar att hon bör byta batterier i sin hörapparat.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.