9 509 429 läst ·
44 565 svar
9509k läst
44,6k svar
Humorhörnan ...
Kan inte bestämma mig för om det här är humor eller inte men jag var på Lidl idag och hittade detta
Nån har tydligen försett sig med nya skor och lämnat kvar de gamla. Verkar ha provat ut rätt storlek också för skohyllan var längre bort medan "brottsplatsen" var i verktygshyllan.
Får väl vara glad att dojjorna inte hamnade i brödhyllan 😀
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nån har tydligen försett sig med nya skor och lämnat kvar de gamla. Verkar ha provat ut rätt storlek också för skohyllan var längre bort medan "brottsplatsen" var i verktygshyllan.
Får väl vara glad att dojjorna inte hamnade i brödhyllan 😀
Fascinerande att någon går runt med så mycket bös i skorna??!
Eller hur? En halv torvmosse. Kanske var nån uteliggare som pantade de gamla skorna, vad vet jag.Fotografen skrev:
Påkallade såklart en butiksanställds uppmärksamhet. "Jaha, där ser man", sa han lite uppgivet och plockade med sig skorna ut. Kanske inte var första gången.
Fotografen skrev:
Ja har vi inte i sverige, för typ ett par hundra år sedan, fyllt skorna med halm, mossa och annat, som värmeisolering under vintern?Keiller skrev:
Det är ju bara fint att någon är rejält konservativ och visar framfötterna och tar upp allt som hör ett äldre och bättre sverige till.
Allvetare
· Härifrån
· 787 inlägg