10 911 läst · 45 svar
11k läst
45 svar
Houston, I have a problem!
Medlem
· Blekinge
· 9 364 inlägg
RING ELSA!T Thomas_Blekinge skrev:
Hon kan peka på bilden och säga "klimat aj!"
mexitegel
Allvetare
- Västra Götaland
- Medlem jan 2009
- 18 324 inlägg
- 19 068 gillningar
- 1 044 bilder och filmer
Verktygstokig
· E
· 13 117 inlägg
Den kraken ville väl svalka sig...?
C
cpalm
Medlem
· 16 110 inlägg
Medlem
· Funäsdalen
· 1 036 inlägg
Gissar på en "ro båt"-klippare. Fast ligger båten längre ut kanske...? Dålig bild.
Medlem
· Blekinge
· 9 364 inlägg
Jag vet inte om hon har eller borde ha en sensor för vatten under fötterna men de hade inte hjälpt henne mycket. I sitt iver till havet körde hon in i en smal remsa bakom pölen och kom aldrig ut. Jag kan gärna ha ett vakande öga och rädda henne då och då.
Man ska veta att vattenståndet i Österjön kan ändra sig väldigt fort. Jag är uppväxt med Nordsjöns tidvatten som går fort. Men Östersjön går fortare.
Man ska veta att vattenståndet i Österjön kan ändra sig väldigt fort. Jag är uppväxt med Nordsjöns tidvatten som går fort. Men Östersjön går fortare.
Det är lite som när man får en BSoD och sedan klagar Windows på att man inte stängde av datorn på rätt sätt. Det var i och för sig rätt länge sedan nu.C cpalm skrev:
Instämmer i att det går väldigt fort ibland. Tror vi haft minus 40 till plus 50 på bara nåt dygn eller två den senaste veckan...T Thomas_Blekinge skrev:Jag vet inte om hon har eller borde ha en sensor för vatten under fötterna men de hade inte hjälpt henne mycket. I sitt iver till havet körde hon in i en smal remsa bakom pölen och kom aldrig ut. Jag kan gärna ha ett vakande öga och rädda henne då och då.
Nja. Meddelandet är ju rent informativt om en hantering ju. BSoD är ju ett fel som inträffat som i sin tur ger den effekten vilket i sin tur har följdeffekten att OS i efterhand informerar om att nerstängningen gjorts felaktigt.mattiasp skrev:
Aha, jag trodde att gräsklipparen klagade på något sätt efter att den hade blivit utsatt för regn. Jag vet för lite om robotgräsklippare.