personstarthumb-up

Hobbysnickarn bygger vidare, Utbygge i lösvirke (1.5plan = 203m2 )

18k läst  65 svar

1. Joachim Johansson
    Medlem Nivå 2
    Snyggt, bra ordning på grejerna och en överlag rolig renovering där man gör "allt" :)

Hade gärna gjort nåt liknande, fast det säger man kanske bara innan man faktiskt har gjort det :p

Vad jobbar du som?

2. Mike_the_pip3
    Medlem Nivå 10
    Tack!

Det är som med allt, ibland är man sjukt taggad och vissa kvällar vill man bara lägga sig framför tvn, men då är det bara hänga i om man vill ha det klart :D

Det är en skön känsla att ha gjort saker själv hemma, men det är bara börja renovera nått mindre projekt först, sedan öka storleken successivt. :cool:(y)

Jag jobbar som projektledare inom specialinredning :geek:
    Så det mesta byggkunskaparna kommer ifrån nära & nära och detta forum :rofl:

tobbbias gillar
  3. R
    Medlem · Nivå 10
    Hur sjutton lyckades du med den bedriften??? 400*400, finns ingen möjlighet att jag skulle komma igenom, även om man försökte på diagonalen med axlarna.....

4. Mike_the_pip3
    Medlem Nivå 10
    jag är 182cm smäckert packet i sina bästa dar =)
    Nae varför det blev så liten lucka är för jag önskar dölja luckan med en lång låg lådhurts framför med en massivtopp. Men jag undrar hur det blir när anticimex ska in och spruta getingbon :rofl:

5. M
    Medlem Nivå 2
    Klart man ska dricka pilsner när man snickrar, du kör väl inte en motor utan motorolja?!

MrS

Mike_the_pip3 gillar
  6. Mike_the_pip3
    Medlem Nivå 10
    Allting vill gärna bli lite bättre då av nån anledning, sen att inte allting långpasset håller med är en annan femma :crysmile:

(y):beer::beer:

Hej där! Skaffa ett konto gratis så kan du också ställa frågor i forumet. :love: